Statoili teenindusjaamasid omav Circle K Eesti AS teatas, et Pärnu maantee trassil asuv Märjamaa täisteenindusjaam ehitatakse järgmise aasta varakevadeks kolm korda suuremaks, projekti maksumus ületab miljonit eurot.
„Via Baltica on Eesti rahvusvaheline põhimaantee, millel kui arvestada ka Tallinna ja Pärnu jaamasid, on Statoilil kokku üheksa teenindusjaama. Täpselt poolel teel Tallinna ja Pärnu vahel asuva Märjamaa jaama puhul arvestame nii läbisõitjaga, kellele sellest saab oluline peatus-, söögi- ja puhkuskoht, kui ka Raplamaa kohaliku elanikuga,” märkis Circle K Eesti ASi jaemüügidirektor Raimo Vahtrik pressiteate vahendusel.
„Ehitustööde ajal jääb Märjamaa teenindusjaam avatuks ning kõik peamised tooted ja teenused on endiselt klientidele kättesaadavad,” tähendas Vahtrik.
Ehitustööde raames suurendab Circle K Märjamaa Statoili teenindusjaama mugavuspoe pinda 160 m2-ni, laiendab tankimissaarte vahesid ning parandab parkimiskorraldust, seda eelkõige veoautodele. Mugavuspood saab juurde nn istumisnurga baarileti ja pukktoolidega ning kliente hakkab teenindama kolm kohvimasinat. Juurde ehitatakse ka tualette.
Pärast Premium 7 teenindusjaamade ülevõtmist omab ja opereerib Circle K Eesti AS 57 täisteenindus- ja 19 automaatjaama ning üht mugavuspoodi. Ettevõttes töötab ligi 650 inimest, neist pisut vähem kui 600 teenindusjaamades. Circle K Eesti AS kuulub Kanada päritolu rahvusvahelisse kontserni Alimentation Couche-Tard, mis annab tööd 100 000 inimesele ning kelle kaubamärgi Circle K all tegutseb Põhja-Ameerikas, Euroopas ja Aasias üle 12 000 mugavuspoe ja teenindusjaama.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Teenindusjaamade ja mugavuspoodide jaekett Statoil paigaldas oma suurima kliendiarvuga poodidesse iseteeninduskassad, kus saab ostude eest maksta kassapidaja poole pöördumata, teatas ettevõte. Lisaks sellele töötavad kõikides teenindusjaamades ka viipemaksed, mis hõlbustab samuti klientide teenindamist.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.