Autor: Urmo Andressoo • 26. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Omniva astub gigantide mängumaale

Omniva juhatuse esimees Aavo Kärmas
Foto: Andras Kralla
Omniva sidusettevõte Post11 astub pikki samme nii ida- kui läänekaarel. Käpp on pandud Hiina e-kaubanduse 760miljardilise käibega meepotti. Vanas maailmas on Omniva lisaks Suurbritanniale kanda kinnitamas ka Saksamaal.

Koostöös Hiina kuller- ja kaubandushiiu S.F. Expressiga sündinud Post11 teele pandud saadetiste arv on aastaga viiekordistunud. Algselt 500 ruutmeetrilt on kolitud 2600 peale. „Ka siin hakkab kitsaks jääma,“ tõdes Omniva juhatuse esimees Aavo Kärmas. „Aastas tehakse kümme miljonit saadetist. Iga nädal lendab kolm tšarterlendu Tallinna lennujaamast Hiina. Vastu tuleb vähemalt üks, kui mitte kaks lennukit päevas,“ kirjeldas ta veomahte.

E-kaubanduse tormiline areng

Viimased neli aastat on globaalne turg kasvanud keskmiselt veerandi võrra aastas. 2015 ostles veebis 1,4 miljardit klienti ning sektori käive ulatus 2,27 triljoni dollarini. „Tahame ka kaubavoogudest osa saada,“ selgitas Kärmas, miks otsustati nö toiduahelas kõrgemale trügida ja mitte leppida last mile (viimane miil – toim) kulleri rolliga Baltimaades.

Loe pikemalt Äripäevast

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077