• 01.09.16, 14:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

DFDS paneb Paldiskist käima veel teisegi laevaliini

Meretranspordi- ja logistikaettevõte DFDS sõlmis oma pikaajalise koostööpartneriga OÜ Navirail lepingu Paldiski ja Hanko vahelise kauba- ja reisijateveo laevaliini ülevõtmiseks. Eesti ja Soome vahelist liini hakkab opereerima DFDS-i Eesti üksus.
DFDS-i alus Liverpool Seaways on 186 meetrit pikk ja 25,6 meetrit lai.
  • DFDS-i alus Liverpool Seaways on 186 meetrit pikk ja 25,6 meetrit lai.
  • Foto: DFDS Seaways
Täna allkirjastati leping, mille järgi hakkab Paldiski ja Lõuna-Soomes asuva Hanko vaheline kauba- ja reisijateveo laevaliin edaspidi olema osaks DFDS-i Baltikumi liinivõrgust, teatas DFDS Seaways pressiteates. 
Lepingu kohaselt hakkab DFDS rentima praegu liini teenindavat Ro-pax tüüpi laeva “Sailor”, jätkates selle opereerimist Eesti meeskonnaga Eesti lipu all ning praegust süsteemi muutmata.
„Meil on olnud Naviraili põhiomaniku Merktransiga tihe dialoog ja koostöö peaaegu kümme aastat. Varem on nad laevu DFDS-ilt rentinud ning 2011. aastal omandasime neilt Baltikumi ja Skandinaavia liini, mis tegeleb kauba- ja reisijateveoga Kapellskäri ja Paldiski vahel. Sellest liinist on tänaseks saanud meie kaubaveo klientidele tähtis magistraaltee Põhja-Baltikumist Rootsi,“ ütles Anders Refsgaard, DFDS-i asepresident ja Baltikumi äriüksuse juhataja.
„Tänu Paldiski-Hanko liini ülevõtmise lepingule oleme tänaseks jõudnud uue ja tähtsa verstapostini. Teise liini lisamine Paldiskisse annab silmnähtavad eelised meie klientidele ja hulga sünergiaid DFDS-ile,” selgitas Refsgaard. „See laevaliin sobib meile suurepäraselt, sest valdav osa liini klientidest on juba praegu DFDS-i kliendid. Me kavatseme jätkata Naviraili senise süsteemiga, mis on väga jätkusuutlik ning klientide poolt hinnatud. Lisaks usume, et kliendid saavad kasu võimalusest ühendada see teenus meie teiste liinide ja teenustega. See aitab kindlustada liinile eduka tuleviku,“ sõnas ta.
Liin lisatakse Baltikumi äriüksusesse ning seda hakkab juhtima DFDS-i Eesti üksuse liinidirektor Peeter Ojasaar. Lepinguosalised on otsustasid tehingu üksikasju mitte avaldada. Tehing vajab jõustumiseks Konkurentsiameti heakskiitu.
DFDS on meretranspordi- ja logistikaettevõte, mis opereerib 55 laevaga 25 liinil nii Lääne- kui ka Põhjamerel. DFDS Eesti tütarfirma kuulub DFDS kontserni ning teenindab Paldiski-Kapellskäri liini kuue väljumisega nädalas mõlemal suunal. Paldiski-Kapellskäri liini teenindab parvlaev Liverpool Seaways, millel on 276 kajutikohta ja 36 istesalongi kohta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele