„Tahame sellel sügisel edasi liikuda ka isesõitvate autodega,“ ütles Kalle Palling konverentsil esinedes. Tema sõnul on meil vaja reguleerida isesõitvate kullerrobotite kasutamine ning selle käigus sõnastatakse ka punktid, et olla valmis isesõitvateks autodeks mis tähendab, et juht võib olla ka masin. „Ma arvan, et isesõitvad autod on lähemal kui me arvame,“ leidis Palling.
Palling rääkis ka, et Eesti on Uberi asejuhile pakkunud, et Eesti võiks oma loodava digitaalse platvormi abil koguda kokku kõikide Uberi juhtide maksud üle maailma. „See on küll väga optimistlik, kuid digitaalselt oleks see võimalik,“ ütles ta. Pallingu selgitusel teeb selle võimalikuks asjaolu, et Uberi juht ei käitle oma sõiduteenuste eest sularahaga, vaid arveldab digitaalselt, mis teeb võimalikuks ka Eesti digitaalse platvormi kasutamise. Ta küll möönis, et esimene lahendus, mis Uber koos Maksuametiga on Eestis teinud, ei ole meeletut edu näidanud, kuid lootis, et olukord ehk muutub, kui valmib jagamismajandust reguleeriv seadusandlus.
Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja