• 03.05.16, 10:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muutliku meelega tarbija mõjutab tootja tarneahelat

Kliendil ja tootjal on vastuolulised eesmärgid – klient tahab kiiret tarnet ja kõrget tarnekindlust, tootja aga vajab paindlikkust ning tahab varud ja kulud minimaalsed hoida.
Kalevi jaoks on tarneahelas suurimas väljakutses prognoosi ja tegeliku müügi erinevusedning tootmises esinevad seisakud ja kõrvalekalded.
  • Kalevi jaoks on tarneahelas suurimas väljakutses prognoosi ja tegeliku müügi erinevusedning tootmises esinevad seisakud ja kõrvalekalded.
  • Foto: Erik Prozes
Selline eesmärkide erinevus muudab tarneahela planeerimise raskeks, kirjutab Äripäeva logistika rubriik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele