Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Muutliku meelega tarbija mõjutab tootja tarneahelat
Kliendil ja tootjal on vastuolulised eesmärgid – klient tahab kiiret tarnet ja kõrget tarnekindlust, tootja aga vajab paindlikkust ning tahab varud ja kulud minimaalsed hoida.
Kalevi jaoks on tarneahelas suurimas väljakutses prognoosi ja tegeliku müügi erinevusedning tootmises esinevad seisakud ja kõrvalekalded.
Foto: Erik Prozes
Selline eesmärkide erinevus muudab tarneahela planeerimise raskeks, kirjutab Äripäeva logistika rubriik.
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!