3. mai 2016
Ainult tellijatele

Muutliku meelega tarbija mõjutab tootja tarneahelat

Kalevi jaoks on tarneahelas suurimas väljakutses prognoosi ja tegeliku müügi erinevusedning tootmises esinevad seisakud ja kõrvalekalded.
Autor: Erik Prozes

Kliendil ja tootjal on vastuolulised eesmärgid – klient tahab kiiret tarnet ja kõrget tarnekindlust, tootja aga vajab paindlikkust ning tahab varud ja kulud minimaalsed hoida.

Selline eesmärkide erinevus muudab tarneahela planeerimise raskeks, kirjutab Äripäeva logistika rubriik.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077