3 mai 2016
Uudised
Ainult tellijale

Muutliku meelega tarbija mõjutab tootja tarneahelat

Kalevi jaoks on tarneahelas suurimas väljakutses prognoosi ja tegeliku müügi erinevusedning tootmises esinevad seisakud ja kõrvalekalded.  Foto: Erik Prozes

Kliendil ja tootjal on vastuolulised eesmärgid – klient tahab kiiret tarnet ja kõrget tarnekindlust, tootja aga vajab paindlikkust ning tahab varud ja kulud minimaalsed hoida.

Selline eesmärkide erinevus muudab tarneahela planeerimise raskeks, kirjutab Äripäeva logistika rubriik.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu Logistikauudised erilehe PDFidele
  • Ligipääsu Transpordi ja logistika infolehele
  • Jaga lugu:
    LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

    Logistikauudised.ee toetajad:

    Tõnu Tramm
    Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
    Hedi Meigas
    Hedi MeigasSündmusedTel: 5384 5159
    Ana Madismäe
    Ana MadismäeReklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150