3. mai 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Muutliku meelega tarbija mõjutab tootja tarneahelat

Kalevi jaoks on tarneahelas suurimas väljakutses prognoosi ja tegeliku müügi erinevusedning tootmises esinevad seisakud ja kõrvalekalded.  Foto: Erik Prozes

Kliendil ja tootjal on vastuolulised eesmärgid – klient tahab kiiret tarnet ja kõrget tarnekindlust, tootja aga vajab paindlikkust ning tahab varud ja kulud minimaalsed hoida.

Selline eesmärkide erinevus muudab tarneahela planeerimise raskeks, kirjutab Äripäeva logistika rubriik.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu Logistikauudised erilehe PDFidele
  • Ligipääsu Transpordi ja logistika infolehele
  • Jaga lugu:
    LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

    Logistikauudised.ee toetajad:

    Enimloetud
    Tõnu Tramm
    Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
    Lilia Roos
    Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee