• 23.03.16, 15:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mis pani Eesti kiiremini kasvava transpordiettevõtte müügi kerkima?

Eesti veondus- ja laondussektori üks kiiremini kasvav ettevõte on agenteerimisfirma Greencarrier Liner Agency Estonia OÜ. Ettevõtte juht Julia Rahula rääkis Logistikauudiste korraldatud Transpordi müügihommiku seminaril, kuidas kasvatas ettevõte oma käivet 13,3 korda.
Greencarrier Liner Agency Estonia juht Julia Rahula paremal.
  • Greencarrier Liner Agency Estonia juht Julia Rahula paremal.
  • Foto: Meeli Küttim
Greencarrier Liner Agency Estonia esindab Eestis Taani konteinerliini Evergreen olles nende agent. Nii Eesti kui Skandinaavia konteinervedude turul pakuvad sama liini kümmekond firmat – jagatakse sama laeva ja ka transiidiaeg on üsna võrdne. Rahula sõnul tuli leida midagi, mis neid teistest eristaks.

Seotud lood

Uudised
  • 07.06.16, 10:50
Tööviljakusega veonduses ja laonduses halvasti
Viimased kolm aastat on veonduse ja laonduse tegevusalal olnud tööviljakuse areng ebasoodne – tööviljakus on olnud pigem languses, samas kui keskmine brutokuupalk on jõudsalt kasvanud.
Uudised
  • 23.03.16, 13:20
101 Eesti kõige kiiremini kasvavat transpordiettevõtet
Aastatel 2012-2014 oli Eestis 1035 kiiresti kasvavat gasellettevõtet. Nende hulgas oli veondus- ja laondussektoris tegutsevaid ettevõtteid 101.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele