Tähelepanu keskpunkti tõusnud plakatid asendame teiste sõnumitega, sest meil on ka palju teisi toredaid sõnumeid, teatas Tallinna Kaubamaja Facebookis välireklaami plakatite kohta, mis kutsuvad üles foori taga mobiili kaudu ostlema.

- Kaubamaja reklaam kustsus foori taga seistes mobiiltelefoniga
- Foto: Kärt Kerkel
Järgneb Kaubamaja postitus Facebookis.
Meil on nii hea meel kogu positiivse tagasiside eest, mis me selle kevade e-poe kampaaniaga saanud oleme. Küll aga on paar plakatit tõstatanud arutelu liiklusohutuse teemadel. Kaubamaja reklaamide sõnumid on sel kevadel tugevalt seotud asukohaga. Kui reklaam asub tee ääres, siis on see suunatud kaasreisijatele, jalakäijatele, ühistranspordiga liiklejatele: pargis ja mere ääres asuv reklaam jalutajatele jne.
Kui olete tähele pannud, siis isegi spordisaalis rassijatele on oma reklaam. Ühegi reklaami eesmärk ei ole kutsuda ennast ega teisi ohtu seadma. Oleme oma e-poe üle lihtsalt väga rõõmsad, aga me kindlasti ei soovi, et keegi end ohtu seaks! Me täname siiralt kõiki, kes on meie sõnumeid märganud ning tagasisidet andnud. Need sõnumid ongi teile mõeldud ja vaatame need veel kord hoolega üle, et ei tekiks kaheti mõistmist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tähelepanu keskpunkti tõusnud plakatid asendame teiste sõnumitega, sest meil on ka palju teisi toredaid sõnumeid, mida teiega heal meelel jagada soovime.
Autor: Äripaev
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.