21. märts 2016
Jaga lugu:

Kaubamaja asendab liikluses mobiili näppima kutsunud plakatid

Kaubamaja reklaam kustsus foori taga seistes mobiiltelefoniga   Foto: Kärt Kerkel

Tähelepanu keskpunkti tõusnud plakatid asendame teiste sõnumitega, sest meil on ka palju teisi toredaid sõnumeid, teatas Tallinna Kaubamaja Facebookis välireklaami plakatite kohta, mis kutsuvad üles foori taga mobiili kaudu ostlema.

Järgneb Kaubamaja postitus Facebookis.

Meil on nii hea meel kogu positiivse tagasiside eest, mis me selle kevade e-poe kampaaniaga saanud oleme. Küll aga on paar plakatit tõstatanud arutelu liiklusohutuse teemadel. Kaubamaja reklaamide sõnumid on sel kevadel tugevalt seotud asukohaga. Kui reklaam asub tee ääres, siis on see suunatud kaasreisijatele, jalakäijatele, ühistranspordiga liiklejatele: pargis ja mere ääres asuv reklaam jalutajatele jne.

Kui olete tähele pannud, siis isegi spordisaalis rassijatele on oma reklaam. Ühegi reklaami eesmärk ei ole kutsuda ennast ega teisi ohtu seadma. Oleme oma e-poe üle lihtsalt väga rõõmsad, aga me kindlasti ei soovi, et keegi end ohtu seaks! Me täname siiralt kõiki, kes on meie sõnumeid märganud ning tagasisidet andnud. Need sõnumid ongi teile mõeldud ja vaatame need veel kord hoolega üle, et ei tekiks kaheti mõistmist.

Tähelepanu keskpunkti tõusnud plakatid asendame teiste sõnumitega, sest meil on ka palju teisi toredaid sõnumeid, mida teiega heal meelel jagada soovime.

Autor: Äripaev

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Roberta Lupp
Roberta LuppLogistikauudised.ee sündmusedTel: 5331 0510roberta.lupp@aripaev.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee