• 23.02.16, 21:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transpordisektori kiireima kasvuga ettevõte räägib oma müügi kasvatamisest

Transpordi müügihommikul esineb Eesti kiireima kasvuga transpordisektori ettevõtte. Aastatel 2012-2014 kasvas ettevõte käive 13,3 korda.
Greencarrier Liner Agency Estonia kasvatas 2 aastaga käivet üle 13 korra. Ettevõtte juht Julia Rahula (vasakul) räägib Transpordi müügihommikul, kuidas nad seda tegid.
  • Greencarrier Liner Agency Estonia kasvatas 2 aastaga käivet üle 13 korra. Ettevõtte juht Julia Rahula (vasakul) räägib Transpordi müügihommikul, kuidas nad seda tegid.
  • Foto: Meeli Küttim
29. veebruaril toimuval transpordi müügihommikul räägib oma ettevõtte loo Greencarrier Liner Agency Estonia piirkonna juht Julia Rahula.
Eelmisel nädalal avaldatud kiiresti arenevate ettevõtete Gaselli TOPis oli Greencarrier Liner Agency Estonia käibekasvult Eesti 5. ettevõtte. Aastatel 2012-2014 kasvas ettevõtte müügitulu 13,3 korda. Julia Rahula on öelnud, et 2012. aasta oli murranguline, sest hakati läbi viima mitmeid olulisi muudatusi. Muudeti klienditeeninduse- ja müügistrateegiaid, mis tegi võimalikuks hankida kliente, kellest varem ei unistatudki. Mitmekesisemaks muudeti teenuste valikut. Julia Rahula räägib ettekandes, kuidas see kõik võimalikuks sai ja vastab küsimustele: milliseid muudatusi tehti ettevõtte klienditeeninduse- ja müügistrateegias, kuidas leiti uued teenused, mida klientidele pakkuda, millised muudatused on enim kasvatanud ettevõtte müüki ja klientide rahulolu.
Transpordi müügihommik annab mõtteid, kuidas sellel aastal sektoris oma müüki kasvatada. Räägitakse, millised on logistikasektori suurima kliendi tööstuse suunad tänavu – kuhu turgudele kasvab müük, millised sektorid milliseid uusi turge sihivad ja kuidas transpordisektor sellest kõigest kasu saab. Vaadatakse veonduse- ja laondussektori ekspordivõimekust mõjutavaid tugevusi ja nõrkusi. Jagatakse kogemusi, kuidas laieneda Läti ja Leedu turgudel. Tehakse ülevaade veoportaalide kasutamise võimalustest müügi kasvatamisel. Kuna hommikuseminar toimub Tallinna Lennujaamas, on võimalik seminari lõpus osaleda ekskursioonil, mille käigus näeb lennujaama elu ja töökorraldust kohtades, kuhu tavareisijana ei pääse. Seminari kavaga saab lähemalt tutvuda SIIN.
Seminarile on võimalik registreeruda SIIT 25. veebruari õhtuni või kuni viimaste kohtade täitumiseni. Hind 129 eurot (käibemaksuga 154,8 eurot).
Kuna seminar toimub lennujaama turvatsoonis, siis palun pärast registreerumist saata turvakontrolli eelprotseduuriks isikukood aadressile [email protected].
Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja

Seotud lood

Uudised
  • 03.02.16, 11:15
Kuidas müüa transpordis rohkem
Logistikauudised korraldab 29. veebruaril Tallinna Lennujaamas hommikuseminari „Transpordi müügihommik“, kus uurib, kuidas kasvatada tänavu müüki.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele