• 03.02.16, 11:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas müüa transpordis rohkem

Logistikauudised korraldab 29. veebruaril Tallinna Lennujaamas hommikuseminari „Transpordi müügihommik“, kus uurib, kuidas kasvatada tänavu müüki.
Kuidas müüa transpordis rohkem
Transpordi müügihommik annab mõtteid, kuidas sellel aastal sektoris oma müüki kasvatada.
Logistikasektori suurim klient on Eesti tööstus. Swedpangal valmib vahetult enne seminari tööstussektori värske uuring. Swedpanga tööstussektori juht Raul Kirsimäe teeb uuringust kokkuvõtted, millistes sektorites on oodata toodangumahu kasvu, kus on oodata ekspordimahtude suurenemist, millistele turgudele, millised tööstussektorid oma müüki sihivad. Panga transpordisektori juht Marko Lukk teeb seejärel üldistused, mida peab transpordiettevõtte tegema, et tööstuse trende teades kasvatada ka enda teenuste müüki.
Ernst & Young koostas hiljuti EASile Eesti eksportööride konkurentsivõime uuringu. Uuringusse olid haaratud ka veondus- ja laondussektori ettevõtted. Uuringut läbi viinud Ernst & Young ärikonsultatsioonide osakonna konsultant Martin Malinovski tutvustab, millised veondus- ja laondussektori ekspordivõimekust mõjutavad tugevused ja nõrkused uuringust selgusid.
Lähimad turud laienemiseks on Läti ja Leedu. Logistikaettevõte Omniva on neil turgudel äri alustamisega tegelenud viimased paar aastat. Omniva Läti logistikaäri juht Joona Saluveer jagab saadud kogemusi. Kitsalt pakiärile keskendumata jagab ta nõuandeid laiemalt, millised on Läti ja Leedu äri eripärad – kuidas leida kliente ja alustada müügiga, millega arvestada sealsel turul äripartnerite valimisel ja kuidas vältida probleeme.
Seminaril vaadatakse üle ka, kuidas veoportaalide abil üles ehitada alternatiivne müügivõrgustik. OÜ Melsum logistika valdkonna konsultant ja koolitaja Meljo Musto räägib, kuidas kasutada veoportaale edukalt uute kontaktide leidmiseks ja kinnistamiseks, annab soovitusi riskide vähendamiseks ning võimaluste kohta kasutada veoportaale müügimehe töövahendina. Musto kinnitusel avab veoportaal tee eksporditurgudele.
Uute väliskontaktide loomine ja tee uutele turgudele algab tihti lennujaamast. Seetõttu on seminari  toimumiskohaks valitud Tallinna Lennujaam. Seekord on aga seminari käigus aga võimalik näha lennujaama elu ja töökorraldust ka kohtades, kuhu tavareisijana ei pääse.
Hind 129 eurot (käibemaksuga 154,8 eurot). Registreerumine kestab kohtade täitumiseni. Ruumi suuruse ja ekskursiooni tõttu lennujaamas on osalejate arv piiratud 30 inimesega.
Registreeru SIIT.
 
Seminari kava
Transpordi müügihommik
Tallinna Lennujaamas
29 veebruar 2016
 
9:00-9:30 registreerimine ja hommikukohv
9:30-10:00 Kuhu müüb Eesti tööstussektor 2016 aastal ja transpordiettevõtete võimalused, Swedpanga tööstussektori juht Raul Kirsimäe ja Swedpanga transpordisektori juht Marko Lukk
10:00-10:30 Millised on Eesti veondus- ja laondusettevõtete puudused ja eelised eksportturgudel, Ernst & Young ärikonsultatsioonide osakonna konsultant Martin Malinovski 
10:30-11:00 Edulugu: kuidas kasvatasime müüki, Greencarrier Liner Agency Estonia piirkonnajuht Julia Rahula
11:00-11:15 Kohvipaus
11:15-11:45 Müügivõrgustiku loomine ja arendamine veoportaalide abil, OÜ Melsum logistika valdkonna konsultant ja koolitaja Meljo Musto
11:45-12:15 Müügi alustamine Läti ja Leedu turgudel, Omniva Läti logistikaäri juht Joona Saluveer
12:15-13:00 Ekskursioon Tallinna Lennujaama tagatubades
 
Kavas võib tulla muudatusi.
Seminari kaaskorraldaja Tallinna Lennujaam.
Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja

Seotud lood

Uudised
  • 23.02.16, 21:34
Transpordisektori kiireima kasvuga ettevõte räägib oma müügi kasvatamisest
Transpordi müügihommikul esineb Eesti kiireima kasvuga transpordisektori ettevõtte. Aastatel 2012-2014 kasvas ettevõte käive 13,3 korda.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 16:11
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele