Jaekaubanduse ja teenustesektori kliente ja teenusepakkujaid ühendaval Makselahenduste otsustajafoorumil tunnistati parimaks lahenduseks Itella SmartPOSTi kullerteenuse rakendus.

- Risto Eelmaa (Itella SmartPost, tegevjuht) Foto: Eiko Kink
Arenduse eesmärk oli luua ettevõtte kulleritele nutitelefoni ja juhtmevaba makselahenduse abil töövahend pakkide üleandmiseks ja lunamakse kogumiseks. “Vajadus uue lahenduse järele tekkis kullerteenuse turule toomisel. Soov oli pakkuda kliendile pakiautomaaditeenuses kasutusel olevaid lisateenuseid nagu ID-kaardi tuvastamine, vanusekontroll ja lunamakse teenus,” kirjeldas Itella SmartPOSTi tegevjuht Risto Eelmaa.
Aasta makselahenduse tunnustuse toonud arendus on Eestis esimene omataoline ning seetõttu vajas ka pikka testperioodi ning pangas sertifitseerimist. Uuenduslikuks teeb lahenduse see, et kaardimakseseade on seotud nutitelefonis oleva kullerirakendusega ning kasutab töötamiseks telefoni mobiilandmesideühendust.
“Kui alguses oli süsteemi kasutatavuse osas teatavaid kahtlusi, siis täna saame kinnitada, et interneti leviala on Eestis väga hea ning rakendus toimib nii majasiseselt kui ka välitingimustes üle Eesti,” lisas Eelmaa.
Itella SmartPOSTi SmartKULLER makselahenduse aitasid välja töötada Cleveron AS, Ellore OÜ ja Hansab AS.
Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja
Seotud lood
Detsembris 2024 taasavati pidulikult Pariisi Notre-Dame’i katedraal, kuhu jõudis kingitusena ka Estonia klaver. Klaveri kinkisid katedraalile Eesti ettevõtjad ning õrna, ent samas üle poole tonni kaaluva pilli keeruka transpordi Prantsusmaale organiseeris heategevusena DSV Estonia.