ASi Lääne Raudtee juhatuse liige Rein Riisalu peab võimalikuks, et tuleva aasta 22. septembriks saab Lääne Raudtee rööpad Riisiperest Turbani maha panna, majandusminister Kristen Michali sõnul aga pole veel miski kindel, kirjutab Lääne Elu.

- Majandus- ja taristuminister Kristen Michal.
- Foto: Eiko Kink
Veolepingu saamiseks alustas Lääne Raudtee oma nõukogu esimehe Koit Uusi ja riigikogu liikme Lauri Luige eestvedamisel majandusminister Kristen Michaliga läbirääkimisi juunis. „Eks ministeerium vaata lahendusi oma vaatenurgast, meie oleme valmis leidma raha, et raudtee valmis ehitada; rongid on riigi kontrolli all oleval Elronil olemas,“ ütles Riisalu.
Riigi majandusrisk on dotatsioon, mida tuleb Elronile hakata lisanduval raudteelõigul reisijateveoks maksma, sest piletitulu kulu ei kata. „Püüame jõuda ausate numbriteni. Tulevikku vaadates peab maksumaksja pikas plaanis õla alla panema, kui see liin taastatakse,” toonitas Michal.
Autor: aripaev. ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.