• 22.04.15, 11:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Linda Line tegi viimaste aastate suurima investeeringu

Linda Line investeeris enne selle aasta hooaja algust laevade päästevarustuse uuendamisse üle 100 000 euro, mis on ettevõtte viimaste aastate suurim investeering.
Linda Line juhataja Enn Rohula sõnul on reisijate mereveos inimeste ohutus alati prioriteet, kus järeleandmisi ei tehta. Enne uue hooaja algust tegi ettevõte oma viimaste aastate suurima investeeringu, investeerides merereisijate ohutuse tagamisse, kiirlaevade päästesüsteemi ja personali koolitamisse kokku üle 100 000 euro.
Kiirkatamaraan Merilin sai varasema kümne päästeparve asemel neli suurt uue põlvkonna päästepaati, mis on üle nelja meetri kõrged ja 25 meetrit pikad ning mahutavad 150 inimest. Uue põlvkonna päästeparved valmistas SurvitecZodiac. Kuigi laevas on maksimaalselt 382 reisijat ja kuni 14 meeskonna liiget, on päästeparvi laevas varuga – seda juhuks kui mõni parv peaks evakuatsiooni ajal alt vedama.
Päästepaadis leidub merehätta sattunutele kõik eluks vajalik vähemalt 24 tunniks, mis on üldiselt piisav aeg päästeoperatsiooni läbiviimiseks. Päästepaadid on varustatud söögi, joogi ja esmaabi tarvetega ning reisijate soojendamiseks mõeldud vahenditega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rohula selgitas, et Linda Line on sõlminud lepingu Eckerö Line’ga, mis lubab ettevõttel suunata kiirkatamaraani väljumise ärajätmisel reisijad koostööpartneri laevadele. Rohula sõnul jäetakse reisid ebasobivate ilmaolude tõttu keskmiselt 1-2 päeval kuus, kevadel ja sügisel rohkem, suvel aga vähem.
Linda Line opereerib Tallinn-Helsingi reisiliinil kahe kiirkatamaraaniga - Karolin ja Merilin, mille kiirus küündib 37 sõlmeni ja mis mahutavad vastavalt 354 ja 382 reisijat.
 

Seotud lood

Uudised
  • 29.04.15, 16:41
Linda Line uuendas piletimüügisüsteemi
Linda Line viis edukalt lõpule ettevõtte piletimüügisüsteemide uuenduse. Tänu kaasaegsele pilveteenuse lahendusele muutub piletite broneerimine ettevõtte e-teeninduses ja reisijate check-in laevale senisest kiiremaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele