Tanel Raig • 29. aprill 2015
Jaga lugu:

Linda Line uuendas piletimüügisüsteemi

Linda Line viis edukalt lõpule ettevõtte piletimüügisüsteemide uuenduse. Tänu kaasaegsele pilveteenuse lahendusele muutub piletite broneerimine ettevõtte e-teeninduses ja reisijate check-in laevale senisest kiiremaks.

Linda Line juhataja Enn Rohula sõnul on kolimisest tulenenud ajutised katkestused piletimüügisüsteemide töös nüüdseks seljataga. Uus süsteem tagab kiirema piletimüügi ja check-in laevale. Samuti ei pea reisijad laevale pääsemiseks piletit välja printima ega seda kaasas kandma, sest triipkoodi saab mugavalt skaneerida ka nutiseadmest.

 Infosüsteemide uuendamise käigus kolis ettevõte oma teeninduskeskkonnad enam kui kümne aasta vanusest lokaalsest serverist üle Elioni pilveteenuse keskkonda. 

Kuigi Rohula sõnul olid ka seni serverid dubleeritud, on uus lahendus töökindlam. “Laevafirma jaoks on infosüsteemide katkematu töö hädavajalik. Lisaks piletimüügi sujuvuse tagamisele on ohutuskaalutlustel ülioluline seegi, et teaksime alati täpselt, kes on laevale läinud. Selles osas pakub kaasaegne IT-lahendus meile täiendavat töökindlust,” sõnas Rohula.

Piletimüügisüsteemi vahetus on esimene etapp, mille tulemusena muutub laevapileti ostmine ja reisijate pardale minek senisest veelgi kiiremaks ja mugavamaks. Ettevõttel valmib ka mugavam ja nutiseadmesõbralik koduleht ning uus piletite broneerimissüsteem.

 Linda Line kiirlaevadega Karolin ja Merilin ületab Soome lahte aastas umbes 300 000 reisijat. Kiirlaevaga jõuab Tallinna kesklinnast Helsingi kesklinna 100 minutiga ning Linda Line teeb päevas kuni 12 väljumist. Linda Line opereerib kiirlaevadega Tallinn-Helsingi liinil alates 1997. aastast.

Jaga lugu:
Seotud lood
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee