CF&S tegevjuht Harri Rästas ütles, et Läti on nende ettevõttele atraktiivne olnud geograafilise asupaiga tõttu, kuna sealt on tunduvalt paremad võimalused Kesk-Aasia turule liikuda.
„Meie kontorid on küll Lätis ja oleme kohalikul turul päris tugevalt kanda kinnitamas, kuid teravik on meil suunatud siiski Kesk-Aasia poole,“ ütles Rästas Äripäevale.
Logistikakontsern CF&S on Lätis tegutsenud 2012. aastast, mil osteti Läti ettevõte SIA Transekspedicija LV. Rästas märkis, et ootused käibe kasvu suhtes on alati kõrged. Millistel turgudel ettevõtjad aga enim kasvu ootavad, on tema sõnul suuresti mõjutatud sellest, millised seadused ja võimalused mingis riigis on. Näiteks on Rästase sõnul Läti senimaani märkimisväärselt otsetoetustega toetanud transpordiettevõtete osalemist messidel. “Eesti ja Läti toetuste jagamine on nagu öö ja päev,” ütles Rästas ja lisas, et Eestis käib toetuste taotlemisega meeletu aruandlus ja enesetõestamine. „Kindlasti näeb Läti turu potentsiaali,“ kinnitas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.