Kuigi raudteejuhid rõhutasid eelmisel aastal korduvalt vajadust leida lahendused raudtee ülalpidamiskulude finantseerimiseks hiljemalt 2014. aasta lõpuks, on riik otsustanud laheduste leidmise lükata järgmisesse aastasse. Äripäeva infolehele Transport ja Logistika 2015. aasta eesmärke tutvustanud Urve Palo ütles, et lahendused AS Eesti Raudtee tasakaalus eelarve ja investeerimisvõimekuse tagamiseks tuleb leida järgmise, 2016. aasta riigieelarves ja 2017-2020 riigi eelarvestrateegias.
Palo ei osanud öelda, kas ja kui palju kaubamahud raudteel tänavu langevad. „Kaubamahu hulk ja vedude trend sõltub nii Eesti kaubanduspartneritest kui poliitilistest ja maailmamajanduse arengutest. Seetõttu ei ole hetkel võimalik ette ennustada raudtee kaubavedude mahu kujunemist. Meile teadaolevalt koostas AS Eesti Raudtee 2015.a. eelarve kaubaveomahu arvestusega ca 17,3 mln tonni,“ teatas ta.
Reisirongisõidu kallinemise kohta möönis Palo, et piletihindade korrigeerimise vajadust hinnatakse uuesti eeldatavalt aasta teises pooles.
Urve Palo vastas küsimustele 2015. aasta eesmärkide ja võimalike arengute kohta transpordisektoris Äripäeva Transport ja Logistika infolehe jaanuari numbris.