• 20.11.14, 09:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Haapsalu raudtee taastamine muutus odavamaks

Riisipere-Haapsalu-Rohuküla raudteeliini taastamise kalleim võimalus ulatub 65 miljoni euroni ja iga-aastased hoolduskulud jäävad alla miljoni euro, mis on seniarvatust väiksem kulu, kirjutab Lääne Elu.
Kalleim võimalus Haapsalu suunalise raudtee taastamiseks on ehitada elektriraudtee, mille maksumus ulatub 65 miljoni euroni. Iga-aastased hooldus- ja remodnikulud jäävad OÜ Konsultatsioonistuudio 30 aastaks koostatud analüüsi põhjal vahemikku 630 000-993 000 eurot. Hoolduskulude suurus sõltub trassi lõplikust pikkusest ja kas tegemist on tava- või elektriraudteega.
Läänemaa ettevõtjate huvi puudusel ei plaanita liinile kaubavedusid ning tänu Eesti kasutatavatele Stadler FLIRT kergetele reisirongidele kulub raudtee oluliselt vähem. Trassi taastamine võib osutuda arvatust majanduslikult tasuvamaks.
Pikemalt loe Lääne Elust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 19.05.15, 09:03
Rongiühendus Haapsallu jälle päevakorras
Lääne maavalitsus teatas Riisipere-Haapsalu-Rohuküla raudteetrassi teemaplaneeringu valmimisest. Lisaks koostati keskkonnamõju strateegilise hindamise programm, kirjutas Lääne Elu.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele