OÜ Logistika Pluss jõuab praeguse kasvutempo juures teenida eelmisest aastast kolmandiku võrra suurema müügitulu. Aasta alguses kasutusele võetud uus lao- ja tootmishoone on tänaseks juba täis. Ettevõtte suurim klient on Rootsi suur elektroonikatööstuse kontsern.
Logistika Plussi eelmise aasta käive oli 6,7 miljonit eurot. Tänavu on esimese kaheksa kuuga saavutatud juba üle 5 miljoni eurone käive ning aasta lõpuks prognoosib ettevõtte peadirektor Toomas Orutar üle 8,5 miljoni eurost käivet.
Logistika Pluss võttis jaanuaris kasutusele uue vastvalminud 24 000 ruutmeetri suuruse logistikakeskuse, kus osutatakse lao- ja tootmisteenust. Tänaseks on uue hoone täituvus juba 85% ning ettevõte otsib jälle uusi rendipindu. Orutari väitel on lao täituvusel optimaalne piir 80%, edasi hakkavad tema sõnul tekkima juba kitsendused ja piirangud. Ta lisas, et uude majja kolides uskus ta selle täitumisse järgmise aasta jooksul.
Logistika Plussi suurim klient on Rootsi suur elektroonikakontsern. Orutari kinnitusel on tänavu kasvanud nii elektroonikatööstuse kui ka teiste klientide mahud. Samas on kasvule kaasa aidanud ka uute klientide lisandumine. Orutari andmetel on sellel aastal ettevõte juurde saanud 4-5 uut klienti. „Elektroonikatööstusele teenuse osutamine on uute klientide leidmisel väga hea referents,“ lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaupade eksport kasvas 2014. aasta septembris 7% ja import 9% võrreldes eelmise aasta septembriga, teatas statistikaamet.
Eesti üks suuremaid laopidajaid Logistika Pluss avab täna uue Nurmevälja logistikakeskuse. Logistikakeskuse osa vajaminevast energiast toodetakse päikeseenergiaga.
ASi Schenker tegevjuhi Janek Saareoksa kinnitusel on ettevõtte import- ja eksportvedude mahud aasta teises pooles selges kasvus.
Laoteenuse pakkuja Logistika Plussi käive kasvas eelmisel aastal enam kui 30%. Kasvu tõid kliendiportfelli lisandunud rahvusvahelised elektroonikafirmad.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.