Taani laevandus- ja naftagrupp Moller-Maersk teatas kasumist, mis ületas analüütikute ootuseid.
Kontserni puhaskasum oli 2,25 miljardit dollarit (1,7 mld eurot), samas kui analüütikud ootasid puhaskasumiks 2,21 miljardit. Ettevõtte teatel on nõudlus konteinertranspordi järele kasvamas ning seetõttu tõstetakse käesoleva aasta kasumiprognoosi 4 miljardilt dollarilt 4,5 miljardile dollarile (3,37 mld eurole).
Moller-Maerski tegevjuht Nils Smedegaard Andersen ütles, et tulemused olid küllalt head esimese poolaasta kohta. „Praeguse tugeva finantsolukorra tõttu on ettevõte otsustanud osta järgmise 12 kuu jooksul tagasi 1 miljardi dollari eest aktsiaid,” ütles Andersen.
Esimeses kvartalis teatas kontsern samuti oodatust parematest tulemustest ja seda tänu enda laevandusüksusele Maersk Line.
Artikkel jätkub pärast reklaami
2008. aasta finantskriis mõjutas konteinervedusid väga palju ja seetõttu näitavad Moller-Maerski tugevad tulemused, et sektor on madalseisust taastunud.
Seotud lood
Taani A. P. Møller-Maersk konglomeraati kuuluv maailma suurim konteinervedaja Maersk Line on otsustanud lõpetada teenused kümnes Hiina sadamas.
Venemaa otsus keelata toiduainete sissevedu Euroopa Liidust, mõjutab lisaks põllumeestele ja tootjatele ka transpordisektorit. „Näen suurt mõju,“ kinnitas Kühne + Nageli tegevdirektor Priit Põldar.
Maersk Line allkirjastas Daewoo Shipbuliding & Marine Engineering´ga lepingu uute laevade ehitamiseks. Tellimuses on üksteist pluss võimaliku lisana kuus teisepõlvkonna Triple-E konteineralust mahutavusega 19630 TEU-d.
Taani laevandus- ja naftagrupp Moller-Maersk teatas kasumist, mis ületas analüütikute ootuseid.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.