Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Maersk Line lõpetab teenused 10 Hiina sadamas
Taani A. P. Møller-Maersk konglomeraati kuuluv maailma suurim konteinervedaja Maersk Line on otsustanud lõpetada teenused kümnes Hiina sadamas.
maersk lõpetab teenuste osutamise mitmes Hiina sadamas.
Foto: Maersk Line
Nii impordi kui ekspordi teenused lõpetatakse kümnes Hiina sadamas 1. septembrist. „Eesmärk on keskenduda olemasolevates sadamates parema teenuse ja võimaluste pakumisele klientidele, et saavutada seeläbi lõpuks suurem kasv,“ ütles Maersk Line oma avalduses.
Vaatamata madalale ühikuhinnale suutis Maersk Line mahtude suurendamisega kasvatada 2014. aastal kasumit 831 miljoni dollari võrra, kirjutas Portnews.ru.
Taani nafta- ja kaubaveogigant Maersk teatas varem prognoosituga võrreldes oluliselt kehvematest tulemustest ning koguni 90% suurusest puhaskasumi langusest.
Hiina keeld luua üleilmne allianss maailma kolme suurema laevaliini poolt tuli üllatusena ja tõi eile kaasa A.P. Moeller-Maerski aktsia ligi kahe aasta suurima päevasisese kukkumise.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.