Taani Maersk Line kavatseb kaitsta oma positsiooni maailma suurima konteinerlaevavedude firmana, kirjutab Financial Times.
Selle kindlustamiseks plaanib firma aastatel 2015-2019 investeerida 3 miljardit dollarit, et ehitada 30 uut laeva, millest igaüks suudab transportida kuni 14 000 20 jala pikkust konteinerit.
Viimati tellis Maersk, mille arvele langeb 15% maailma merevedudest, uusi aluseid 2011. aastal, mil telliti 20 maailma suurimat konteinervedude alust. Need suudavad transportida 18 000 20 jala pikkust konteinerit (TEU-d).
Seotud lood
Taani A. P. Møller-Maersk konglomeraati kuuluv maailma suurim konteinervedaja Maersk Line on otsustanud lõpetada teenused kümnes Hiina sadamas.
Maersk Line esitas tellimuse Hiina laevatehasele COSCO Shipyard Group seitsme aluse ehitamiseks. Tehingu kogumaksumus ulatub 351 miljoni USA dollarini, kirjutas Baltictransportjournal.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.