Taani Maersk Line kavatseb kaitsta oma positsiooni maailma suurima konteinerlaevavedude firmana, kirjutab Financial Times.
Selle kindlustamiseks plaanib firma aastatel 2015-2019 investeerida 3 miljardit dollarit, et ehitada 30 uut laeva, millest igaüks suudab transportida kuni 14 000 20 jala pikkust konteinerit.
Viimati tellis Maersk, mille arvele langeb 15% maailma merevedudest, uusi aluseid 2011. aastal, mil telliti 20 maailma suurimat konteinervedude alust. Need suudavad transportida 18 000 20 jala pikkust konteinerit (TEU-d).
Seotud lood
Taani A. P. Møller-Maersk konglomeraati kuuluv maailma suurim konteinervedaja Maersk Line on otsustanud lõpetada teenused kümnes Hiina sadamas.
Maersk Line esitas tellimuse Hiina laevatehasele COSCO Shipyard Group seitsme aluse ehitamiseks. Tehingu kogumaksumus ulatub 351 miljoni USA dollarini, kirjutas Baltictransportjournal.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.