Priit Põldar nentis, et tegelikult on mõju tuntav juba mõnda aega Venemaa ja Ukraina pingestunud suhete tõttu. „Need Eesti vedajad, kes käisid Venemaa või Ukraina turul, enam ei taha või ei saa sinna minna ja nüüd otsivad nad võimalusi teistel turgudel, kus nad varem ei sõitnud. See aga on konkurentsi tihendanud ning võib mõjutada ka autovedude hindu,“ kirjeldas Põldar praegust olukorda ja selle võimalikke arenguid. Tema hinnangul sõltub Venemaa impordikeelu mõju loomulikult ka keelu kestusest – kui asi venib, võib see lisaks autovedudele puudutada ka konteinervedusid.
Kuna Kühne + Nagel Eesti toidukaupu Venemaale ei vii, vaid veab Moskvasse ja Peterburi osakoormatena tööstuskaupu ning sellesuunaliste vedude osakaal käibest on mõned protsendid, siis ettevõtte käekäiku Venemaa keeld toiduainete sisseveole ei mõjuta. „Kuid suuremas plaanis mõjutab see Kühne + Nageli kontserni, sest Kühne Nageli Venemaa organisatsioon teenindas mitmeid suuri toiduainetööstusi,“ nentis Põldar.
Venemaa impordikeeldude mõjust Eesti autovedajatele kirjutab pikemalt 26. augustil ilmuv Äripäeva ajakiri Logistika.