Hiinas Shanghais transpordimessil käinud Eesti suurim konteineri- ja üldkaubaterminalide operaator Transiidikeskuse AS peab reisi edukaks.
Transiidikeskuse ligi paarsada loodud ärikontakti vormus juba kohapeal mitmekümneks konkreetseks päringuks ja pakkumiseks.
"Hiina on meile atraktiivne just kaubaomanikele ning -saatjatele oma teenuste otse müümise seisukohast. Meie Muuga terminalide kaudu liigub juba täna arvestatavalt kaupa Aasiast Venemaale, mis meieni laevatatakse ning meie osa tarneahelast toimetab kauba edasi näiteks Venemaale suunduvaile rongidele või autodele," rääkis Transiidikeskuse juht Erik Laidvee
"Avalikkuses tuntuim on kindlasti meie koostööprojekt Mitsubishiga, kes liigutab autodetailid meie kaudu oma Venemaa koostetehasesse," lisas ta pressiteates.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Laidvee sõnul on Hiina kliendid pidanud tähelepanuväärseks eestlaste hästi korraldatud Venemaa-suunalist logistikat. "Transiidikeskuse poolt koostöös logistikapartneritega loodud ülitäpne ning graafikujärgne konteinerplokkrongiühendus Muuga ja Moskva vahel on väga tugev argument. Messil tekkinud kliendikontaktide põhjal on huvi kõrgeim konteinerites transporditavate kaupade, sealhulgas elektroonika, riiete ja muude laiatarbekaupade transiittranspordi vastu," märkis ta.
Transiidikeskuse AS on Eesti spetsialiseeritud konteineri- ja üldkaubaterminalide operaator Muuga sadamas.
Kuues logistika, mobiilsuse, IT ja tarnekanalite juhtimisele pühendanud mess toimus Shanghais 17.-19. juunini. Transiidikeskus oli iga kahe aasta tagant toimuval messil osalevast ligi 500 transpordiettevõttest ainus oma stendiga Eesti-päritolu ettevõte.
Seotud lood
Transiidikeskuse AS Muuga konteinerterminal käitles augustis 17,2% rohkem konteinereid kui möödunud aastal samal ajal ehk kokku 21 979 TEUd.
Transiidikeskuse käitles oktoobris vaid 1,3% rohkem konteinereid kui aasta tagasi. Konteinerite mahu kasvutempo aeglustumise on põhjustanud Venemaa languses sisetarbimine ja kehv ostujõud.
"Oleme saanud viimastel kuudel väga tõsiseid ostupäringuid, mis tõotavad meie teise poolaasta kaubamahte tõsta," ütles Transiidikeskuse juht Erik Laidvee poolaasta tulemusi kommenteerides.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.