Maanteeameti juhi Aivo Adamsoni sõnul peaksid teedehoiust 25 miljonit eurot kärpinud poliitikud ka ise ütlema, mis tuleb tegemata jätta.
Adamson ütles
Eesti Päevalehele, et vähenenud rahahulk toob kaasa optimeerimise: kui ühes kohas on 150 autot ööpäevas ja teises 500–600, paigutatakse raha sinna, kus on suurem liiklussagedus ja rohkem liiklusohtlikke kohti.
"Käivitasime investeerimiskomiteed, kus projektijuhid kaitsevad oma projekte. Esimeste komiteedega suutsime leida viis-kuus miljonit eurot," selgitas Adamson. "Hea meelega jätaksin selle pastaka, millega objekte maha tõmmata, valitsuskabineti kätte. Kui nad otsustavad, otsustagu täiega ja vastutagu ka," lisas ta.
Loe lähemalt tänasest
Eesti Päevalehest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: aripaev. ee
Seotud lood
Maanteeameti peadirektor Aivo Adamson lahkub ootamatult omal soovil ametist.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.