• 21.04.14, 13:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Milstrand lõpetas aasta kahjumiga

Kütusetransiidifirma AS Milstrand müügitulu vähenes mullu aasta varasemaga võrreldes üle kolme korra ning aasta lõpetati enam kui 800 000eurose kahjumiga.
"Seoses kütuse transiidi mahtude vähenemisega 2013. aastal, vähenesid tulud 3,1 korda võrreldes 2012. aastaga," märgitakse Viimsis Miiduranna sadamas tegutseva ettevõtte majandusaasta aruandes.
Kui 2012 oli Milstrandi müügitulu üle 7,1 miljoni euro, siis eelmisel aastal vähenes see 2,56 miljonile. Veelgi drastilisem oli kukkumine kasuminumbrites. 2012 teenis ettevõte ligi 1,2 miljonit eurot puhaskasumit, mullu 811 000 eurot kahjumit.
Eelmise jooksul laaditi raudteetsisternidest mahutitesse 32 088 tonni kütust ning Miiduranna sadamas lossiti tankeritelt 144 918 tonni kütust, kokku 177 006 tonni. Võrreldes aasta varasemaga vähenesid kütusekogused 43%. See tõi kaasa ka töötajate arvu languse 37-lt 28-le.
Milstrandi jaotamata kasum eelmise aasta lõpu seisuga oli 2,1 miljonit eurot.
Praegu on ettevõtte omanikeks võrdsetes osades vandeadvokaat Raul Obergi ettevõttele kuuluv OÜ Loorand ning Hollandis registreeritud firma Voorsterburgh Investeringen B.V.
Ärileht kirjutas eelmisel aastal Moskva ajalehele Kommersant viidates, et Hollandi firma taga on Venemaal tegutsev tuntud raudtee- ja kütuseärimees Michel Litvak. Leningradis sündinud Litvak elas nooruspõlves Belgias. Venemaale naases ta alles täiskasvanuna, asutas 1991 ettevõtte Russkii Mir ning paar aastat hiljem hakkas masuudi vedamiseks raudteetsisterne kokku ostma. Litvaki kohta räägitakse, et ta on väga heades suhetes Venemaa Raudtee presidendi Vladimir Jakuniniga.
Aastal 2000 võitis Milstrand Äripäeva edukate ettevõtete TOPi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 11:27
Autoliising on minevik: kuidas saada ettevõtte autokulud kontrolli alla
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele