Euroopas kasvas veebruaris automüük järjest kuuendat kuud. Veebruaris kasvas automüük 7,6%, vahendab Bloomberg.
ACEA teatas,et et autosid registreeriti 894 730 võrreldes aasta varasema 831 371ga. Kahe kuu automüük kasvas 6,3%, 1,86 miljoni autoni.
Euroopa suurima autotootja Volkswageni müük kasvas 7,2%, kuna ostjad ostsid hästi Audi A3 uusi versioone ja Q7t. Renault müük kasvas veebruaris 12%.
„Tuleme väga madalalt baasilt ja turg ei ole seal, kus ta peaks olema,“ ütles Commerzbanki autoanalüütik Sascha Gommel. „Lähikuudel võib Euroopa turg paraneda, kuna tööpuudus kahaneb ja vananev autopark vajab uuendamist. Ka kindlustunne tuleb tagasi.“
Audi müük kasvas 12% ja Škoda müük 22%. BMW müük kasvas 6,8%. Daimleri müük kasvas 5,1%.
Renault sai tulu säästuauto Dacia müügi 34% kasvust. PSA Peugeot Citroen müüs mullusest 3,5% rohkem sõidukeid.
Saksamaal kasvasid diilerite allahindlused 11,7% hinnakirjast, teatas Autohaus PulsSchlag. Suurimaid hinnakärpeid tegid Peugeot, Citroen ja Renault. Neile järgnesid Fiat, Ford Motors ja General Motors. Volkswagen ja Audi olid allahindlustelt alles kuuendal ja kaheksandal kohal.
General Motorsi müük kasvas 12%. Opeli ja Vauxhalli müük kerkis 16%.
Viiest suuremast Euroopa autoturust kasvas müük neljal turul. Vaid Prantsusmaal vähenes automüük.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.