Üha enam vedajaist tahab, et kliendid telliksid veo senise e-posti asemel veebipõhise programmi vahendusel.
Veebipõhise lahendusega koondatakse tellimused ühte andmebaasi ja seal töödeldakse andmeid edasi. Nii kasvab näiteks veo tellija roll vigade vältimisel, sest olulisi andmeid sisestatakse vaid ühel korral ega töödelda hiljem.
“See on võimalus koguda ja edastada kõigile ühtmoodi arusaadavat infot, välistades probleemid ja vead info ühekordse edastusega. Suures osas tekivad vead tellimuste sisestamisel ja edastamisel just inimlikust faktorist, eksimustest info mitmekordsel edastamisel. Sageli lähevad olulised infokillud tellimuse menetlemise käigus kaduma või edastatakse info poolikult,” nendib ASi DSV Transport logistikadirektor Alvar Tõruke.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Artikli täismahus nägemiseks saate endale teha nädalase tasuta proovitellimuse, kui lähete SIIA . Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.