Täna hommikul oli Neste diiselkütuse hulgihind 1,188 eurot/liiter. Viimati oli hind lühiajaliselt madalam eelmise aasta juunis.
Möödunud aasta 22.-29. juunini oli Neste diiselkütuse hulgihind vahemikus 1,169 – 1,186 eurot/liiter. Aasta tagasi oli hulgihind 8,4% kõrgem.
Diiselkütuse hulgihinna praegune langusperiood on kestnud 19. veebruarist, kui kütuseliiter maksis hulgihinnas 1,314 eurot.
Mõnevõrra on langenud aasta alguses ka transpordifirmade kütuselisatasud. Schenkeri kütuselisatasu oli möödunud aasta detsembris 20,1%, aprilliks on lisatasu langenud 18,2% peale. Schenkeri aegade kõrgeim kütuselisatasu oli eelmise aasta aprillis, kui hinnale küsiti juurde 20,9%. Transpoint International (EST) kütuselisatasu oli detsembris 21,1%, aprillis on see 19,7%. DSV Transpordi kütuselisatasu on aprillis 20,6%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Euroopat võib oodata diislidefitsiit, mis viib Soome veebikanali 3t.fi hinnangul hinna üles. Transpordiettevõtte Kauritel juhatuse liikme Piret Krami sõnul mõjuks see sektorile väga halvasti.
Kui eelmisel nädalal langes Neste diislikütuse hulgimüügihind viimase kümne kuu madalaimale tasemele, siis täna jõudis hind viimase aasta madalaimale tasemele.
Kütusehinna tõus on sundinud transpordifirmasid kehtestama aegade suurimaid kütuselisa tasusid transporditeenuste hindadele.
Pikemat aega madalal püsinud kütuse hind on viinud viimaste aastate madalaimale tasemele ka transpordifirmade kütuse hinnalisa.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.