A&O üks omanikest Mati Einmann väidab, et Rein Kilk ei esitanud oma eelisostuõiguse soovi õigeks ajaks ning et hiljem võib rääkida igasuguseid asju.
„Igaüks räägib, mida ta räägib. Fakt on see, et seda ei saadetud õigeaegselt,“ kommenteeris Einmann.
Kilk ütles Äripäevale, et kõik toimingud on tehtud ja esitatud õigeaegselt. Lisaks meilidele, tähitud kirjadele ja sõnumitele saatsid kõik paberid ära ka kaks kohtutäiturit
Küsimusele, kas ta saab kuidagi seda ka tõestada, et sooviavaldus hiljaks jäi, vastas Einmann: "Väga hea, et kohtutäiturid on saatnud kirju, aga seda ei tehtud tähtaegselt."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Väitele, et A&O on ilma nii aktsiatest kui ka rahast müüdud aktsiate eest, märkis Einmann, et võõrast raha lugeda ei ole asjakohane. „Meil on kokkulepped sõlmitud ja seda teemat ma rohkem ei kommenteeri. See on ostja ja müüja omavaheline leping,“ lausus Einmann.
Seotud lood
Ettevõtja Rein Kilgile kuuluv AS Transcom soovib kindlasti kasutada ASi Pärnu Sadam aktsiate ostueesõigust ning kinnitab, et ka eelisostuõigusest teavitamine on toimunud õigeaegselt.
Rein Kilgil sõnul oli tema jaoks suur üllatus, et temale kuuluval AS Transcomil ei õnnestunud kasutada 50 protsendi Pärnu Sadama aktsiate ostueesõigust.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.