Rein Kilgil sõnul oli tema jaoks suur üllatus, et temale kuuluval AS Transcomil ei õnnestunud kasutada 50 protsendi Pärnu Sadama aktsiate ostueesõigust.
Kilk märkis, et mitte mingil juhul ei vasta tõele kuuldus, et justkui tema ei andnud ettenähtud tähtajaks oma ostusoovist teada.
Kilk kinnitas, et ei tea, mis toimub. „Eile lihtsalt ei kantud aktsiaid üle, raha ootab arvel. Kõik toimingud on tehtud ja esitatud õigeaegselt. Lisaks meilidele, tähitud kirjadele ja sõnumitele saatsid kõik paberid ära ka kaks kohtutäiturit,“ nentis Kilk.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Küsimusele, kas Kilgile tundub, et Endel Siffile aktsiaid müünud A&O omanikud kuidagi pidurdasid seda tehingut, vastas Kilk, et tal on paljudes asjades ebaselgus. Tema hinnangul peaks see olema normaalne, et ta kasutab ostueelisõigust, aga aktsionäride käitumine on eriskummaline.
Kilk ütles, et nad saatsid kümnel erineval viisil uuesti teate ning määrasid vastavalt seadusele uue tähtaja. „Ei ole võimalik tõestada, et ma oleks justkui hiljaks jäänud,“ nentis Kilk.
A&O müüs oma Pärnu Sadama aktsiad eelmise aasta lõpus Endel Sifi firmale Logman Invest. Kilgi sõnul on hetkel A&O ilma nii aktsiatest kui ka rahast.
Endel Siff ei olnud täna hommikul Äripäevale kättesaadav.
Seotud lood
A&O üks omanikest Mati Einmann väidab, et Rein Kilk ei esitanud oma eelisostuõiguse soovi õigeks ajaks ning et hiljem võib rääkida igasuguseid asju.
Ettevõtja Rein Kilgile kuuluv AS Transcom soovib kindlasti kasutada ASi Pärnu Sadam aktsiate ostueesõigust ning kinnitab, et ka eelisostuõigusest teavitamine on toimunud õigeaegselt.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.