Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Estonian Air õpetab sind sotsiaalmeedias raha teenima
Äripäeva esimeses Facebooki intervjuus jagab Estonian Air ideid, kuidas sotsiaalmeedia abil raha teenida.
Äripäev korraldab esimese Facebooki intervjuu Äripäeva Facebooki fännilehel homme 19. oktoobril kell 13-16, mil fännide küsimustele vastab seal Estonian Airi arendus- ja turundusdirektor Gunnar Mägi.
Estonian Air tunnistati sel nädalal maailma parimaks lennufirmaks tulu teenimises sotsiaalmeedia abil. Rahvusvahelise SimpliFlying Awards of Excellence’i auhinna jagamist korraldavad SimpliFlying, maailma juhtiv konsultatsioonifirma lennufirmade brändijuhtimise alal, ja Hotel Marketing Strategies blogi meeskond.
Teist aastat järjest toimuv SimpliFlying Awards of Excellence’i auhindade jagamisel tunnistati Estonian Air maailma parimaks lennufirmaks tulu teenimises sotsiaalmeedia abil, teatas ettevõte.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.