• 11.10.11, 14:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air sotsiaalmeedias maailma parim

Teist aastat järjest toimuv SimpliFlying Awards of Excellence’i auhindade jagamisel tunnistati Estonian Air maailma parimaks lennufirmaks tulu teenimises sotsiaalmeedia abil, teatas ettevõte.
SimpliFlying Awards of Excellence’i auhinnagala toimus eile õhtul Amsterdamis. Estonian Air kandideeris 134 nominendi seas ja pääses finaali ainsa Euroopa lennufirmana, konkureerides Malaysia Airlinesi ja AirAsia kõrval kategoorias „Parim sotsiaalmeediakasutus tulu teenimiseks“.
Estonian Airi Facebookis korraldatud pöördoksjon sai positiivset vastukaja tänu oma uuendusmeelsusele ning eduka klientide kaasamisele.
”Võidetud esikoht on meie jaoks suur tunnustus, eriti kuna edestame „suuri tegijaid“ maailma lennunduses. Auhind on tunnustus meie senistele ponnistustele, et olla edukas ja ühtlasi ka teerajaja sotsiaalmeedia kasutuses,” ütles Estonian Airi arendus- ja turundusdirektor Gunnar Mägi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rahvusvahelise SimpliFlying Awards of Excellence’i auhinna jagamist korraldavad SimpliFlying, maailma juhtiv konsultatsioonifirma lennufirmade brändijuhtimise alal, ja Hotel Marketing Strategies blogi meeskond. Tänavu jagati auhindu viies kategoorias, mille hulgas on lisaks eelmainitule ka „Parim sotsiaalmeediakasutus klienditeeninduseks/kriiside lahendamiseks“, „Parim lennukompanii sotsiaalmeedias“, „Parim lennujaam sotsiaalmeedias“ ning „Parim hotell sotsiaalmeedias“.

Seotud lood

Uudised
  • 18.10.11, 10:36
Estonian Air õpetab sind sotsiaalmeedias raha teenima
Äripäeva esimeses Facebooki intervjuus jagab Estonian Air ideid, kuidas sotsiaalmeedia abil raha teenida.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele