Domeenivaidluste Komisjon andis domeeninime fedex.ee üle USA logistika äriühingule äriühingule Federal Express Corporation.
Eesti Interneti SA juures tegutseva Domeenivaidluste Komisjoni (DVK) otsusega anti äriühingule Federal Express Corporation üle domeeninimi fedex.ee. DVK otsuse kohaselt oli domeeninimi fedex.ee registreeritud ilma, et registreerijal oleks olnud õigust või õigustatud huvi kõne all olevale domeeninimele.
Vaidlustaja Federal Express Corporation esitas 11. juulil 2011 vaidlustusavalduse Domeenivaidluste Komisjoni domeeninime fedex.ee suhtes. Vaidlustajale kuulub kaubamärk Fedex, mis on registreeritud Eesti kaubamärgiregistris alates 1994. aastast ja Euroopa Ühenduse registris alates 2001. ja 2004. aastast. DVK leidis 15. septembril 2011 tehtud otsuses, et domeenile fedex.ee oli vaidlustajal Federal Express Corporation'l Varasem Õigus ning domeeninimi on registreeritud ilma, et registreerijal oleks olnud õigust või õigustatud huvi domeeninimele.
„On paratamatu, et aeg-ajalt satub domeeniregistreerijate sekka spekulante, kes registreerivad väärtusliku kaubamärgiga sarnase domeeni eesmärgiga see kaubamärgi omanikule vaheltkasuga maha müüa,“ ütles Eesti Interneti SA juhatuse esimees Marek-Andres Kauts. „Sõnum õnneotsijatele on, et .ee domeenidega spekuleerimine loodetud hõlptulu ei too. Kaubamärgiomanikud pöörduvad oma õiguste kaitseks Domeenivaidluste komisjoni poole, tõendavad õigust domeenile ja saavad nime spekulandi käest tagasi.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Federal Express Corporation on USAs suur logistikakorporatsioon, mis mõned aastad tagasi asutas filiaali ka Eestis ning osutab muuhulgas siinsel turul posti- ja kullerteenuseid. Äriregistris on ettevõtte viimane majandusaasta aruanne aastast 2007, mil ettevõtte deklareeris, et teenis müügitulu 4,3 miljonit krooni ning selle kõrval ärikasumit 0,7 miljonit krooni. Hilisem aruandlus ettevõttel puudub.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.