• 28.09.11, 12:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fedex kauples välja oma domeeni Eestis

Domeenivaidluste Komisjon andis domeeninime fedex.ee üle USA logistika äriühingule äriühingule Federal Express Corporation.
Eesti Interneti SA juures tegutseva Domeenivaidluste Komisjoni (DVK) otsusega anti äriühingule Federal Express Corporation üle domeeninimi fedex.ee. DVK otsuse kohaselt oli domeeninimi fedex.ee registreeritud ilma, et registreerijal oleks olnud õigust või õigustatud huvi kõne all olevale domeeninimele.
Vaidlustaja Federal Express Corporation esitas 11. juulil 2011 vaidlustusavalduse Domeenivaidluste Komisjoni domeeninime fedex.ee suhtes. Vaidlustajale kuulub kaubamärk Fedex, mis on registreeritud Eesti kaubamärgiregistris alates 1994. aastast ja Euroopa Ühenduse registris alates 2001. ja 2004. aastast. DVK leidis 15. septembril 2011 tehtud otsuses, et domeenile fedex.ee oli vaidlustajal Federal Express Corporation'l Varasem Õigus ning domeeninimi on registreeritud ilma, et registreerijal oleks olnud õigust või õigustatud huvi domeeninimele.
„On paratamatu, et aeg-ajalt satub domeeniregistreerijate sekka spekulante, kes registreerivad väärtusliku kaubamärgiga sarnase domeeni eesmärgiga see kaubamärgi omanikule vaheltkasuga maha müüa,“ ütles Eesti Interneti SA juhatuse esimees Marek-Andres Kauts. „Sõnum õnneotsijatele on, et .ee domeenidega spekuleerimine loodetud hõlptulu ei too. Kaubamärgiomanikud pöörduvad oma õiguste kaitseks Domeenivaidluste komisjoni poole, tõendavad õigust domeenile ja saavad nime spekulandi käest tagasi.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Federal Express Corporation on USAs suur logistikakorporatsioon, mis mõned aastad tagasi  asutas filiaali ka Eestis ning osutab muuhulgas siinsel turul posti- ja kullerteenuseid. Äriregistris on ettevõtte viimane majandusaasta aruanne aastast 2007, mil ettevõtte deklareeris, et teenis müügitulu 4,3 miljonit krooni ning selle kõrval ärikasumit 0,7 miljonit krooni. Hilisem aruandlus ettevõttel puudub.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele