Juhan Parts:
Me ei ole otsustanud kaubavedude müügi osa.
Võib arutada, et kui läheb müügiks, tuleb mõelda, kes on need potentsiaalsed ostjad ja mida see annab kaubaveole. Praegu mingisugust nägemust ei ole, kas seda peaks müüma. See ei ole kuum kartul, mida peaks kohe otsustama.
Konkurents on riigile kasulik. Võib arutada ning filosofeerida teemal, palju EVR Cargo raudteevaldkonnas konkurentsi reaalselt tekkib või mitte. Elu on näidanud, et meil on olnud vedajaid, praegu on kaks vedajaid. Ei välista, et kunagi tuleb neid juurde. Iga vedaja võib tuua juurde uut kaupa ja uusi võimalusi. Seega selle reegli rakendamine on Eesti riigile kasulik.
Need on Euroopa reeglid ja meie kohustus on olnud, et neid reegleid rakendada hiljemalt 2012. aasta lõpuks. Nendel reeglitel on teatud loogika. Nimelt infrastruktuur, mis on monopol, oleks eraldatud ja kaubavedudele võiks olla tagatud, nii nagu Eestis ka on, vaba ligipääs kõikidele vedajatele.