Olen kokkuleppe osas äärmiselt optimistlik, kinnitas Estonian Airi asepresident Rauno Parras, et lennufirma on huvitatud Kuressaare-liinil edasi opereerimisest ning teeb omalt poolt kõik, et alternatiivlahendus tagaks normaalse ja tarbijat rahuldava ühenduse.
"Olukord oli ja on mõneti delikaatne, sest meie koostööpartner Saare maavalitsus on olnud oma seisukohtades väga kindel, et mitte öelda jäik," selgitas Parras Meie Maale ning lisas, et Estonian Air ei saa nii suurte kuludega jätkata samadel tingimustel Saaremaa-liini opereerimist.
Saare maavanema kohusetäitja Jaan Leivategija sõnul tuleb lennufirma pakutud lahendusi analüüsida ja mitte ainult rahalisest aspektist. Estonian Airi ettepanekud sisaldasid tema sõnul plaani opereerida mingil perioodil suurema, teisel perioodil väiksema lennukiga.
Saarte Häälele ütles Leivategija, et praegu käib endiselt diskussioon selle üle, milliste lennukitega ja millistel tingimustel – reisi maksumus, piletihind, sagedus jms – lennuliini teenindamine tulevikus jätkub.
Püüame konsulteerida majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumiga ning tuleva nädala teiseks pooleks lennufirmale oma vastuse anda, rääkis ta.
Estonian Airi PR-direktori Ilona Eskelineni kinnitusel selgub koos sügisel valmiva lennufirma strateegiaplaaniga, kas Estonian Air võiks avada mõne uue regulaarse Kuressaarest väljuva lennuliini.
9. augustil kirjutas Meie Maa, et alates novembrikuust, mil Tallinna-Kuressaare liini teenindav Estonian Air läheb üle talvisele lennuplaanile, lennukompanii broneerimissüsteemid pealinnast Saaremaale ja tagasi lendamist ei tunnista. Seevastu muudele Estonian Airi liinilendudele on võimalik pileteid soetada ka novembrikuuks ja hilisemakski.
Seotud lood
Eesti logistikasüsteem on tänu oma strateegilisele asukohale, arenenud taristule ja digilahendustele üks tõhusamaid Baltimaades. Riik ühendab Põhja- ja Ida-Euroopa turge, pakkudes hästi toimivat maantee-, raudtee-, mere- ja õhutranspordi võrgustikku.