Hollandi postifirma PostNL müüb oma postiteenused Tšehhis ja Slovakkias Poola postifirmale ID Marketing.
PostNL teatas augusti esimestel päevadel, et on müüs otse- ja reklaampostituse teenuste osutamise Tšehhi Vabariigis ja Slovakkias Poola postifirmale ID Marketing. PostNL teatel loobusid nad tegevusest kõnealustes riikides, et keskenduda oma otsepostiteenuste osutamisele Euroopa suuremates riikides, kus on ettevõttel tugev turupositsioon. Nende riikide hulka kuuluvad Suurbritannia, Saksamaa ja Itaalia.
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.