Rongi hakkavad koos opereerima Kasahstani riiklik raudteefirma ja Eesti Raudtee tütarettevõte EVR Cargo.
Pooled leppisid kokku, et Eesti osaleb Kasahstani korraldataval ärifoorumil Pekingis, mis annab pikemas perspektiivis võimaluse pikendada kaubaliiklust raudteel Eestist kuni lääne Hiinani. Lisaks osalevad Eesti ettevõtjad sügisel toimuval foorumil Astanas ning kasahhid oktoobris Tallinnas toimuval konverentsil Transestonia.
Samuti tegi Tallinna Sadam koos operaatoritega Kasahstani äridelegatsioonile konkreetsed pakkumised käidelda praegustes terminalides Kasahstani kaupu, nagu näiteks nafta, naftasaadused, kivisüsi, metallid ja tulevikus ka vedelgaase (LNG/LPG).
Lisaks leppisid osapooled kokku, et Kasahstani ekspediitorite assotsiatsioon ja Eesti logistikaklaster hakkavad regulaarselt vahetama informatsiooni potentsiaalsete kaubavoogude osas.
Eesti tööstuskontsern BLRT Grupp sõlmis eelkokkulepped Kasahhi ettevõtetega NMSK Kasmortransflot ja Aktau sadam, mille kohaselt pooled uurivad juba lähiajal rongiparvlaevade, kaubalaevade ja sadamakaatrite ehitusvõimalusi. Moodustati töögrupp, mis peaks välja selgitama laevaehitus- ja remondikompleksi rajamise võimalikkust.
Läbirääkimiste protokollile kirjutas Eesti poolt alla majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi transpordi asekantsler Eero Pärgmäe ja Kasahstani poolt transpordikomitee asekantsler Kairiden Nurkenov.
6.-8. juulini toimunud Kasahstani delegatsiooni visiit oli jätkuks aprillis toimunud Kasahstani presidendi Nursultan Nazarbajevi Eesti visiidile ja Eesti äridelegatsiooni visiidile juunis Kasahstani.