• 29.06.11, 11:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Post alustab otsepostireklaamituru korrastamist

30.06–12.07. korraldab Eesti Post Harku, Rae ja Viimsi vallas ning Pirita linnaosas postisaajate andmete kogumise pilootprojekti. Eesmärk on selgitada välja, mis teemadel otsepostireklaamid inimestele huvi pakuvad.
"Igal nädalal jõuab koos oodatud ja vajalike trükistega kõigi postkastidesse ka sellised materjale, mis meile huvi ei paku," selgitab Toomas Türk. "See ummistab postkasti ja koormab loodust, kulutades liigselt kütust ja paberit."
Sellise olukorra vältimiseks ja huvipakkuvate teavituste osakaalu suurendamiseks alustatakse leibkondade elustiili ja tarbimisharjumuste kohta andmete kogumist.
Kevadel korraldatud esinduslik tarbijauuring näitas, et Eesti inimesed suhtuvad otsepostireklaami pigem positiivselt või neutraalselt, kuid see reklaam peab olema nende huvidega kooskõlas. Üle poole vastanutest oli valmis Eesti Posti andmetega varustama, et saada pakkumisi just teda huvitavate valdkondade kohta. Posti- ja logistikaettevõte tagab kogutud andmete konfidentsiaalsuse ja nende käitlemise kooskõlas Eesti seadustega.
Eesti Posti kaudu postitati selle aasta I kvartali tippnädalal, st märtsi algul 6,3 miljonit reklaamlehte kogukaalus 115 tonni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 12:55
Vedajate väljakutsed 2025. aasta kindlustusturul
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele