"Igal nädalal jõuab koos oodatud ja vajalike trükistega kõigi postkastidesse ka sellised materjale, mis meile huvi ei paku," selgitab Toomas Türk. "See ummistab postkasti ja koormab loodust, kulutades liigselt kütust ja paberit."
Sellise olukorra vältimiseks ja huvipakkuvate teavituste osakaalu suurendamiseks alustatakse leibkondade elustiili ja tarbimisharjumuste kohta andmete kogumist.
Kevadel korraldatud esinduslik tarbijauuring näitas, et Eesti inimesed suhtuvad otsepostireklaami pigem positiivselt või neutraalselt, kuid see reklaam peab olema nende huvidega kooskõlas. Üle poole vastanutest oli valmis Eesti Posti andmetega varustama, et saada pakkumisi just teda huvitavate valdkondade kohta. Posti- ja logistikaettevõte tagab kogutud andmete konfidentsiaalsuse ja nende käitlemise kooskõlas Eesti seadustega.
Eesti Posti kaudu postitati selle aasta I kvartali tippnädalal, st märtsi algul 6,3 miljonit reklaamlehte kogukaalus 115 tonni.