Blue1 ehk SASile kuuluv Finnairi konkurent Tallinna-Helsingi liinil lõpetab lendamise augustist. Reisijale on see halb uudis, sest Blue1 lahkumisega on liini monopol jälle Finnairi käes ning ülelend jälle kallis.
SAS plaanib tugevalt siduda oma positsiooni Soome turul. Selleks, et seda eesmärki täita ning parandada tütarettevõtte Blue1 kasumlikkust, otsustas SAS Grupp välja vahetada veel 5 lennukit. Lisaks koondatakse Blue1 tegevusi. Viimane tähendab seda, et suletakse mitmed väljumised Euroopa sihtkohtadesse, sealhulgas Tallinn-Helsingi liin. Samal ajal aga avatakse Tampere-Kopenhaageni liin.
"Me usume, et see on oluline samm parandamaks Blue1 positsiooni Põhjamaade lennuturul, mis on meie grupi koduturg," sõnas SASi asepresident ja tegevjuht John Dueholm uut strateegiat kommenteerides.
Blue1 alustas Tallinna-Helsingi liinil lendamist käesoleva aasta 31. jaanuarist ja sulatas lennupileti hinda peaaegu kaks-kolm korda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.