• 10.05.11, 06:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rikaste TOPi mereveoärimees hoiab meremehi näljas

Eesti üks suurem laevaoperaatorfirma OÜ United Marine Management (UMM) pole meremeestele kuude viisi maksnud palka ning firma kaheksa laeva meeskonda vireleb Euroopa ja Aafrika sadamates.
Rahvusvahelise Transporditöötajate Föderatsiooni (ITF) andmeil ulatub UMMi palgavõlg laevade meeskondadele kokku umbes 770 000 dollarini. Laevadel on nappimas toitu, vett ja kütust.
UMMi ainuomanik on Äripäeva rikaste TOPis mullu 123. kohal olnud Pavel Zahharov. Äripäeval ei õnnestunud temaga ühendust saada. Samuti pole UMMiga ühendust üle kuu aja saanud ITFi inspektorid ja värske info kohaselt ka näiteks mitme laeva meeskonnad enam mitte.
Andrei Tšernov, kes koordineerib ITFi Londoni peakontoris UMMi juhtumit, kinnitas eelmise nädala reedel (6.05.), et praegu laevadel veel toitu-vett jätkub, kuid õige pea võib probleeme tekkida. Tšernov andmeil seisab UMMi kaheksast laevast 3 Hispaania, 2 Türgi, 1 Alžeeria, 1 Prantsusmaa ja 1 Läti sadamas. Tšernov tegeleb ITFi peakontoris juhtumitega, mis puudutavad vene keelt rääkivaid meremehi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Miks meremehed laevadelt lahkuda ei saa, loe pikemalt tänasest Äripäevast. Artiklit saab lugeda paberlehest tellides lehe SIIT või ostes päevapileti SIIT .

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele