Eesti Raudtee tütarettevõtte EVR Cargo kuulutas välja rahvusvahelise hanke 16 manööverveduri soetamiseks, mille maksumuseks peaks kujunema vähemalt 20 miljonit eurot.
Ehkki investeering on väga suur, ei pea ettevõte otstarbekaks vedurite renoveerimist. Eesti Raudtee teatas, et hange on välja kuulutatud seetõttu, et praeguste manöövervedurite ressurss on ammendunud.
Ettevõtte esindaja sõnul on tegemist viimase kümnendi kõige suurema investeeringuga. Viimase suuremahulise investeeringu tegi raudtee operaator 2002-2003. aastatel, mil Eesti Raudtee ostis 74 kasutatud Ameerika vedurit, mis hinnanguliselt jäid 600 miljoni krooni piiresse.
EVR Cargo hanke vastu tundis algfaasis huvi ka Oleg Ossinovskile kuuluv Skinest Rail, kuid kuna tegemist on uute vedurite ostuga, siis huvi rauges, sest Skinest vedureid ei tooda. Ettevõte on EASi tootearendustoetust kaasates välja töötanud manöövervedurite moderniseerimise lahenduse ning leiab, et renoveerimine oleks odavam lahendus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Miks ettevõte vedureid ei taha renoveerida ja milline Venemaa ettevõte on hankel osalemisest huvitatud saad lugeda tänasest
Äripäevast. Selleks vajaliku päevapileti saad soetada
SIIT.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.