• 26.04.11, 10:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raudtee investeerib 20 miljonit eurot uutesse veduritesse

Eesti Raudtee tütarettevõtte EVR Cargo kuulutas välja rahvusvahelise hanke 16 manööverveduri soetamiseks, mille maksumuseks peaks kujunema vähemalt 20 miljonit eurot.
Ehkki investeering on väga suur, ei pea ettevõte otstarbekaks vedurite renoveerimist. Eesti Raudtee teatas, et hange on välja kuulutatud seetõttu, et praeguste manöövervedurite ressurss on ammendunud. 
Ettevõtte esindaja sõnul on tegemist viimase kümnendi kõige suurema investeeringuga. Viimase suuremahulise investeeringu tegi raudtee operaator 2002-2003. aastatel, mil Eesti Raudtee ostis 74 kasutatud Ameerika vedurit, mis hinnanguliselt jäid 600 miljoni krooni piiresse.
EVR Cargo hanke vastu tundis algfaasis huvi ka Oleg Ossinovskile kuuluv Skinest Rail, kuid kuna tegemist on uute vedurite ostuga, siis huvi rauges, sest Skinest vedureid ei tooda. Ettevõte on EASi tootearendustoetust kaasates välja töötanud manöövervedurite moderniseerimise lahenduse ning leiab, et renoveerimine oleks odavam lahendus.
Miks ettevõte vedureid ei taha renoveerida ja milline Venemaa ettevõte on hankel osalemisest huvitatud saad lugeda tänasest Äripäevast. Selleks vajaliku päevapileti saad soetada SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 17:15
Kuidas jõudis üle poole tonni kaaluv Estonia klaver tervelt Pariisi Notre-Dame’i katedraali?
Detsembris 2024 taasavati pidulikult Pariisi Notre-Dame’i katedraal, kuhu jõudis kingitusena ka Estonia klaver. Klaveri kinkisid katedraalile Eesti ettevõtjad ning õrna, ent samas üle poole tonni kaaluva pilli keeruka transpordi Prantsusmaale organiseeris heategevusena DSV Estonia.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele