Tallinna transpordiameti linnatranspordi osakonna juhataja Ruth Pärna ametipositsiooni varjutab võimalik huvide konflikt.
Tallinna munitsipaalpolitsei poolt dokumentide kontrollimiseks kinni peetud taksot sõitnud sõiduauto tehnilises passis oli ühe kasutajana kirjas Tallinna Transpordiameti linnatranspordi osakonna juhataja Ruth Pärn, kelle tööülesannete hulka kuulub taksonduse alase töö juhtimine Tallinnas.
Tallinna abilinnapea Taavi Aasa sõnul näib esialgsel hinnangul, et tegu on vähemalt avaliku teenistuse eetikakoodeksi rikkumisega, mis ütleb, et ametnik hoidub ka näiliku olukorra loomisest, mis võib seada kahtluse alla tema erapooletuse ja asjade käsitlemise objektiivsuse. Samas pole välistatud, et tegemist on huvide konfliktiga korruptsioonivastase seaduse tähenduses.
„Oleme sellest juhtumist informeerinud ka politseid. Kui kahtlused leiavad kinnitust ei saa ametnik antud ametikohal kindlasti enam jätkata. Ametnik viibib praegu haiguslehel ja seetõttu pole antud teemat rohkem võimalik kommenteerida,“ lisas Aas.
Veel mullu novembris kirjutas Äripäev, et transpordiameti juhataja Andres Harjo vabastast pistisekahtlustusega ametist endise liikluskorralduse osakonna juhi Vello Lõugase ja omal soovil lahkus ametist ka liiklusteenistuse direktor Mati Songisepp.
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.