Elektriraudtee AS rongidega sõideti 2011. aasta I kvartalis ligi 667 tuhandel korral. Võrreldes 2010. aasta sama perioodiga langes reiside arv 9%.
2011. aasta I kvartali piletitulu oli 0,52 miljonit eurot. 2010. aasta sama perioodiga võrreldes on müügitulu jäänud samaks.
„Reiside vähenemise taga näeme me muutunud olukorda meie ooteplatvormidel – kui eelmise aasta I kvartalis oli meie reisijatele tagatud mugav sisenemine rongi, siis tänavu on enamus Elektriraudtee ooteplatvorme madalaks ehitatud, raskendades nõnda sissepääsu rongidesse,“ selgitas Elektriraudtee avalike suhete juht Norbert Kaareste. „Samas on ooteplatvormide ümberehitamine hädavajalik, kuna meie soetatav uus madalapõhjaline rongipark hakkab saabuma juba järgmisel aastal,“ täpsustas Kaareste.
Käesoleva aasta I kvartalis avas Elektriraudteele oma uue kodulehe. „Avatud koduleht on oluliselt parandatud reisijate võimalusi olla kursis elektrirongide sõiduplaaniga,“ sõnas Kaareste. Tema sõnul saab reisija uue kodulehe kaudu tellida näiteks hilinemisteateid oma mobiilile ning vaadata kõiki muudetud sõiduplaane läbi ühe otsingukeskkonna.
Lisaks allkirjastas Elektriraudtee ka uute reisirongide eskiisprojekti Šveitsi rongitootja Stadler Bussnang AG-ga. Eskiisprojekt allkirjastati Elektriraudtee AS uute reisirongide hanke raames, mille kohaselt tarnitakse Eestisse aastatel 2012 kuni 2014 kokku 18 elektrirongi ning 20 diiselrongi. Elektrirongide soetamist finantseerib 85% ulatuses Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond.
Elektriraudtee AS teenindab reisijaid Tallinn-Aegviidu, Tallinn-Keila, Tallinn-Riisipere, Tallinn-Paldiski, Tallinn-Klooga-rand ja Tallinn-Pääsküla elektrirongiliinidel. Elektriraudtee AS on 100% riigi omanduses olev ettevõte.
Seotud lood
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.