• 08.04.11, 16:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elektriraudtee reiside arv vähenes pea kümnendiku

Elektriraudtee AS rongidega sõideti 2011. aasta I kvartalis ligi 667 tuhandel korral. Võrreldes 2010. aasta sama perioodiga langes reiside arv 9%.
2011. aasta I kvartali piletitulu oli 0,52 miljonit eurot. 2010. aasta sama perioodiga võrreldes on müügitulu jäänud samaks.
„Reiside vähenemise taga näeme me muutunud olukorda meie ooteplatvormidel – kui eelmise aasta I kvartalis oli meie reisijatele tagatud mugav sisenemine rongi, siis tänavu on enamus Elektriraudtee ooteplatvorme madalaks ehitatud, raskendades nõnda sissepääsu rongidesse,“ selgitas Elektriraudtee avalike suhete juht Norbert Kaareste. „Samas on ooteplatvormide ümberehitamine hädavajalik, kuna meie soetatav uus madalapõhjaline rongipark hakkab saabuma juba järgmisel aastal,“ täpsustas Kaareste.
Käesoleva aasta I kvartalis avas Elektriraudteele oma uue kodulehe. „Avatud koduleht on oluliselt parandatud reisijate võimalusi olla kursis elektrirongide sõiduplaaniga,“ sõnas Kaareste. Tema sõnul saab reisija uue kodulehe kaudu tellida näiteks hilinemisteateid oma mobiilile ning vaadata kõiki muudetud sõiduplaane läbi ühe otsingukeskkonna.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaks allkirjastas Elektriraudtee ka uute reisirongide eskiisprojekti Šveitsi rongitootja Stadler Bussnang AG-ga. Eskiisprojekt allkirjastati Elektriraudtee AS uute reisirongide hanke raames, mille kohaselt tarnitakse Eestisse aastatel 2012 kuni 2014 kokku 18 elektrirongi ning 20 diiselrongi. Elektrirongide soetamist finantseerib 85% ulatuses Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond.
Elektriraudtee AS teenindab reisijaid Tallinn-Aegviidu, Tallinn-Keila, Tallinn-Riisipere, Tallinn-Paldiski, Tallinn-Klooga-rand ja Tallinn-Pääsküla elektrirongiliinidel. Elektriraudtee AS on 100% riigi omanduses olev ettevõte.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele