Täna viis aastat tagasi avati Riia-Stocholmi laevaliin, Tallinki jaoks on see olnud reisijate kasvu poolest kõige kiiremini kasvav liin.
6. aprillil 2006. aastal avatud Riia-Stockholm laevaliin tähistab viienda tegutsemisaasta täitumist, mille jooksul on liinile toodud viis järjest uuemat laeva ning loodud ligi tuhat uut töökohta Lätis.
Tallink Latvia tegevjuhi Hillard Tauri sõnul on Tallinki Riia-Stockholm liin siiani ainus regulaarne reisilaevaliin Läti pealinnast. „Nii lätlased, kuid ka leedulased ning teistest Lääne-Euroopa maadest pärit turistid on liini väga hästi omaks võtnud. Reisijate arvu pidev kasv on võimaldanud teha meil täiendavaid investeeringuid uuemate laevade liinile paigutamise näol. Antud arengud annavad lootust, et jõuame liiniga ka lähiajal kasumisse,“ märkis Taur.
2006. aastal avatud liinil sõitis esimese laevana Fantaasia, mille vahetas peatselt välja Regina Baltica. 2007. aastal lisati liini suurenenud mahtude teenindamiseks ka teine alus – Vana Tallinn. 2008. aastal vahetas 800 reisijat mahutava Vana Tallinna välja 2000 reisijakohaga Silja Festival, mis sõidab liinil ka praegu. 2009. aastal suunati Regina Baltica asemel liinile 2002. aastal ehitatud, 2500 reisijakohaga kruiisilaev Romantika.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Riia-Stockholm laevaliini reisijate arv on viie aastaga kasvanud ligi 3,6 korda, mis teeb sellest Tallinki ühe kiiremini kasvava liini. Viie aasta jooksul on Tallink liinil teenindanud kokku 2,12 miljonit reisijat, ligi 300 000 sõiduautot ning 60 000 kaubaveoühikut.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.