Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi kantsler Marika Priske ütleb, tulevikus võiks saarte ja mandrivahelistest parvlaevade liinidest puhtalt kommertsliiniks minna Saaremaa liin.
Priske sõnul on praeguse parvlaevade lepingu kõige suurem miinus on see, et me tegelikult ei tea, palju maksab Saaremaa ja palju Hiiumaa liin, kirjutas Meie Maa.
Tulevikust rääkides, ütles Priske, et hetkel on loodud komisjonis arutlusel ja tellitud uuring Hiiumaa trassi tuleks süvendada ning kui jõutakse järeldusele, et seda on vaja teha, on võimalik, et on vaja teiste parameetritega laeva. Siis tuleb see kellelgi ehitada ja Priske ei välista, et see keegi võiks olla riik, kuid kõik sõltub valitsuse otsusest.
Priske sõnul pole ka võimatu, et saarte ja mandrite vahele võiks kunagi tulla puhtalt kommertsliinid, näiteks Saaremaal kunagi võiks olla, küll aga Hiiumaa liinil ei ole see kindlasti võimalik, leidis ta.
Seotud lood
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.