Võrreldes eelmise aasta veebruariga kahekordistus lõppenud kuul SmartPOST-i kaudu saadetavate pakkide maht. Pakimahtude suurenemise põhjuseks on pidevalt kasvav teenuse esma- ja korduvkasutajate hulk.
SmartPOST-i tegevjuhi Risto Eelmaa sõnul võttis ettevõte endale eelmise aasta lõpus eesmärgiks uuel aastal pakimahu kahekordistamise. Jaanuaris oli kasv 60%, veebruaris aga juba kahekordne e. ettevõte liigub ilusti eesmärgi saavutamise suunas.
„Hea meel on tõdeda, et SmartPOST-i teenust kasutanud klientide arv kasvab pidevalt. SmartPOST-i turuosa oli detsembris 21% ning loodame, et aasta lõpuks on see kasvanud juba 35%-le. Praegune kasv ei ole lühiajaline kampaaniaefekt, näeme tõusutrendi kõigis kliendisegmentides. Ühtlasi on SmartPOST panustamas aktiivselt e-kaubandusse, millest on kujunenud ettevõtte jaoks olulisim ärisuund,“ selgitas Risto Eelmaa.
„Teenuse kättesaadavuse parandamiseks ja veelgi mugavamaks muutmiseks plaanime sel aastal automaadivõrku veelgi laiendada Tallinnas, Tartus ning teistes linnades, kus käib hetkel aktiivne läbirääkimine rendileandjatega,“ lisas Eelmaa.
SmartPOST-il on tänaseks 1600 lepingulist äriklienti, kellest 700 on e-kaupmehed. SmartPOST-i teenusega on tänaseks päevaks pakke saanud 155 000 inimest, kellest 81 000 inimest on saanud 2 või rohkem pakki. Ainult paki saatmisteenust on kasutanud 50 000 inimest, seega on tänaseks päevaks kasutanud SmartPOST-i juba 205 000 inimest ehk pea viiendik eestimaalastest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti logistikasüsteem on tänu oma strateegilisele asukohale, arenenud taristule ja digilahendustele üks tõhusamaid Baltimaades. Riik ühendab Põhja- ja Ida-Euroopa turge, pakkudes hästi toimivat maantee-, raudtee-, mere- ja õhutranspordi võrgustikku.