• 04.03.11, 11:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SmartPOST kahekordistas veebruaris pakimahud

Võrreldes eelmise aasta veebruariga kahekordistus lõppenud kuul SmartPOST-i kaudu saadetavate pakkide maht. Pakimahtude suurenemise põhjuseks on pidevalt kasvav teenuse esma- ja korduvkasutajate hulk.
SmartPOST-i tegevjuhi Risto Eelmaa sõnul võttis ettevõte endale eelmise aasta lõpus eesmärgiks uuel aastal pakimahu kahekordistamise. Jaanuaris oli kasv 60%, veebruaris aga juba kahekordne e. ettevõte liigub ilusti eesmärgi saavutamise suunas.
„Hea meel on tõdeda, et SmartPOST-i teenust kasutanud klientide arv kasvab pidevalt. SmartPOST-i turuosa oli detsembris 21% ning loodame, et aasta lõpuks on see kasvanud juba 35%-le. Praegune kasv ei ole lühiajaline kampaaniaefekt, näeme tõusutrendi kõigis kliendisegmentides. Ühtlasi on SmartPOST panustamas aktiivselt e-kaubandusse, millest on kujunenud ettevõtte jaoks olulisim ärisuund,“ selgitas Risto Eelmaa.
„Teenuse kättesaadavuse parandamiseks ja veelgi mugavamaks muutmiseks plaanime sel aastal automaadivõrku veelgi laiendada Tallinnas, Tartus ning teistes linnades, kus käib hetkel aktiivne läbirääkimine rendileandjatega,“ lisas Eelmaa.

Artikkel jätkub pärast reklaami

SmartPOST-il on tänaseks 1600 lepingulist äriklienti, kellest 700 on e-kaupmehed. SmartPOST-i teenusega on tänaseks päevaks pakke saanud 155 000 inimest, kellest 81 000 inimest on saanud 2 või rohkem pakki. Ainult paki saatmisteenust on kasutanud 50 000 inimest, seega on tänaseks päevaks kasutanud SmartPOST-i juba 205 000 inimest ehk pea viiendik eestimaalastest.
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele