Estonian Airi kaks uhiuut Bombardier CRJ900 NextGen lennukit saavad nimeks Lotte ja Bruno. Ühtekokku pakuti Estonian Airi kodulehel toimunud nimekonkursi käigus välja 9734 nime.
„Kuna tegemist on kahe ühesuguse väleda uue generatsiooni lennukiga, siis püüdsime nimevalikul lähtuda eelkõige omavahel ja antud lennukitüübile sobivatest nimepaaridest. Lotte ja Bruno eristusid teistest nimepaaridest selle poolest, et tegu on kodumaiste populaarsete Leiutajateküla joonisfilmi- ja raamatutegelastega, kelle karakterid toetavad meie ettevõtte uuenduskontseptsiooniga seotud tegevusi,“ selgitas nimevaliku tagamaid Rauno Parras, Estonian Airi kommertsala asepresident. Ja nii nagu Lotte ja Brunoga liitus hiljem hea sõber Albert, saabub järgmisel aastal Estonian Airi esimesele kahele Bombardierile seltsiks kolmas lennuk.
„Kuna Estonian Airi uuenduskontseptsiooni nurgakiviks on lennukipargi uuendamine tänapäevaste ja mugavate lennukitega, siis erinevad ka Bruno ja Lotte varasematest lennukinimedest oma karakteri poolest, paistes silma kaasaegsuse ja uuendusmeelsusega. Samas jääb rahvuslikkus ja eestimaisus endiselt kõigi lennukinimede ühisnimetajaks. Estonian Air peab auasjaks aidata kaasa Eesti brändi tuntuse suurendamisele maailmas,“ jätkas Parras.
Mõlema lennuki ristivanem on oodatud koos kaaslasega aukülalisena pardale, et nautida lendu tema pakutud nimega lennukil.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Estonian Air annab üle eriauhinna esimesena lennukinime „Tartu“ välja pakkunud autorile - see osutus lennufirma Facebooki fännide kõige suuremaks lemmikuks.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.