Estonian Air küsib Saare maavalitsuselt Tallinna-Kuressaare liini teenindamiseks ligi kolmandiku toetust lisaks - kulud ja tulud ei vasta 2009. aastal koostatud eelarves planeeritule.
Estonian Air esitas vahetult enne aastalõppu taotluse tõsta riiklikku toetust ühe Tallinna–Kuressaare–Tallinna reisi kohta 8000 krooni võrra ehk 34 600 kroonini.
“Saare maavalitsus soovib täiendavalt teada, millest on tingitud Tallinna–Kuressaare–Tallinna lennureisi “remondi- ja hoolduskulude” ning “muude kulude” kasv 2009. aasta septembriga võrreldes,” ütles Saarte Häälele maavalitsuse ühistranspordi nõunik Taavi Kurisoo.
Samuti soovib maavalitsus selgitusi, millest on tingitud piletitulu poole võrra väiksem laekumine, kui vedaja lennureisi maksumuse kalkulatsioonis pakkus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Estonian Airi juhatuse liige Andrus Aljas märkis maavalitsusele saadetud kirjas, et seoses liini teenindamiseks kasutatavate lennukite vananemisega on suurenenud lennuki remondi- ja hoolduskulud, ka on planeeritust suuremaks osutunud muude kulude all kajastuvad müügi- ja distributsioonikulud (broneerimissüsteemide kulud, müügivõrgu haldus).
2009. aasta septembris allkirjastatud lepingu lisas oleva lennureisi kalkulatsiooni muudatuse kohaselt planeeriti piletituludeks ühe Tallinna–Kuressaare–Tallinna reisi kohta 11 800 krooni ja lennu täitumuseks 50 protsenti, kui mullu esimese 10 kuu jooksul tehtud 296 riikliku toetusega lennureisilt laekus piletitulu keskmiselt 5900 krooni reisi kohta ehk plaanitust poole vähem.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.