Kui Venemaa annab Eestile veolube vähem, siis võib selle lahenduseks olla Venemaa partneritega tihedam koostöö, soovitab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni peasekretär Toivo Kuldkepp.
Kuldkepi ütlusel võib lubade defitsiidi tingimusis lahenduseks saada Venemaa partnerite kaasamine ja mitmekordsete lubade efektiivsem kasutamine. "Kuni olukorra lahenemiseni võivad meie vedajad minna Venemaa lipu alla. Eksportijad ja ekspediitorid aga saavad kasutada Venemaa transpordiettevõtete teenuseid," soovitas ta.
Veolubade kärpimise ametlikuks põhjuseks nimetatakse soovi vähendada konkurentsi kohalike ja välisvedajate vahel. Eesti ettevõtjad usuvad aga, et seda tehakse kaugeleulatuvate plaanidega suunata kaubavedu Venemaa sadamatesse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.