• 25.11.10, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ERAA soovitab teha tihedat koostööd Venemaa vedajatega

Kui Venemaa annab Eestile veolube vähem, siis võib selle lahenduseks olla Venemaa partneritega tihedam koostöö, soovitab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni peasekretär Toivo Kuldkepp.
Kuldkepi ütlusel võib lubade defitsiidi tingimusis lahenduseks saada Venemaa partnerite kaasamine ja mitmekordsete lubade efektiivsem kasutamine. "Kuni olukorra lahenemiseni võivad meie vedajad minna Venemaa lipu alla. Eksportijad ja ekspediitorid aga saavad kasutada Venemaa transpordiettevõtete teenuseid," soovitas ta.
Veolubade kärpimise ametlikuks põhjuseks nimetatakse soovi vähendada konkurentsi kohalike ja välisvedajate vahel. Eesti ettevõtjad usuvad aga, et seda tehakse kaugeleulatuvate plaanidega suunata kaubavedu Venemaa sadamatesse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 17:15
Kuidas jõudis üle poole tonni kaaluv Estonia klaver tervelt Pariisi Notre-Dame’i katedraali?
Detsembris 2024 taasavati pidulikult Pariisi Notre-Dame’i katedraal, kuhu jõudis kingitusena ka Estonia klaver. Klaveri kinkisid katedraalile Eesti ettevõtjad ning õrna, ent samas üle poole tonni kaaluva pilli keeruka transpordi Prantsusmaale organiseeris heategevusena DSV Estonia.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele