• 24.11.10, 17:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riigikogu hääletas tankerite pukseerimiskohustuse vastu

Keskerakondlase Kalev Kallo eestvõttel läks tankerite 14-miiline pukseerimiskohustus riigikogus äsja hääletamisele, kuid rahvaasemike heakskiitu see ei leidnud.
Kohustuse kehtestamist pooldas 26 poliitikut, vastu oli aga 41.
"Tahaksin peatuda muudatusettepanekul nr 1, millest on siin korduvalt juttu olnud. Võib-olla poleks see väga vajalik olnud, aga ühes kollases väljaandes (23. novembri Äripäev - toim) ilmus esikaanel üks kirjutis, et muudatus toob kasu vaid ühele firmale," põhjendas Kallo vajadust ettepanekut hääletada.
"Mereohutus ei saa kasulik olla vaid ühele firmale, nagu liiklusseadus vaid Tulika Taksole. Jääb mulje, nagu meresõiduohutus oleks Kalev Kallo isiklik huvi, kuid muudatused on läbi arutatud merendusnõukogus ja seal sai kokku lepitud, et vormistan need muudatusettepanekutega," selgitas Kallo tagamaid.
Kallo ettepanekul tulnuks tankerite eskortimine kehtestada alates 70 000 tonnist ja selle vajalikkust rõhutas riigikogus laiali saadetud kirjas ka Eestimaa roheliste fraktsioon. "Hoolitsus Läänemere eest tuleneb rahvusvahelisest strateegiast. Kõik kes väidavad, et ohtu ei ole, võiksid mõelda katastroofile Mehhiko lahes. Mereohutus on kõigi huvides, võib-olla üksnes mitte selle kollase väljaande (Äripäev - toim) toimetuse huvides. Ja ühe väikese puksiirfirma huvid on seal nimekirjas umbes 100. kohal või veelgi kaugemal," rääkis poliitik.
Teiste paranduste seas muudeti laevade ülevaatamise tasu meetripõhiseks sõltumata sellest, mitu spetsialisti alust üle vaatab. Kui spetsialiste oli mitu ja neile maksti tunnipõhiselt, oli palju vaidlust, et liiga kallis ja mis see tegelikult maksab, põhjendas Kallo.
Meresõiduohutuse seadus läbis täna teise lugemise ja tuleb kolmandale lugemisele 8. detsembril.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele