Austraalia juhtiv transpordivarustuse tootja SCF Grupp näitab Intermodaalne Euroopa 2010 messi raames oma “maailma esimest” transpordikonteinerit, mis on valmistatud plastikust.
40jalase külguksega konteiner on ainulaadne selle poolest, et selle plastist valmistatud uksed on kerged ja vastupidavad ning võimaldavad kerget juurdepääsu konteineri sisule. oviding easy access to the container, vahendab messi korraldaja.
SCF Grupi tegevjuht Richard Sykes nimetab uut konteinerit tööviljaks mille väljatöötamine on kestnud rohkem kui viis ja pool aastat. Sykesi sõnul on konteineri väljatöötamise juures töötanud suur hulk insenere ning konteiner on valmis saanud katse-ekistusmeetodil.
Konteineri disain on kogu maailmas ainulaadne ning on juba äratanud suurt tähelepanu ja huvi Austraalias, ütles Sykes. Nii Queenslandi rauteefirma kui ka Toll Grupp on ootusärevad, et saaksid plastist konteinereid kasutama hakata alternatiivina kaardinatega konteineritele, veelgi enam Toll juba töötab esimese prototüübiga, lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Konteineri plastist uks kaalub ainult 28 kilogrammi, võrdluseks metallist konteineri uks kaalub umbes 140 kilogrammi.
Vastupidiselt külgkardinaga konteinerile on plastik uks sama tugevusastmega nagu metallist seinaga konteiner, märkis Sykes.
SCF Gruppi tegevdirektori Lindsay Carthewi sõnul on uus konteiner ideaalne palletiseeritud vedude puhul kuna sellele on võimalik laadida kaupu terve konteineri külje ulatuses. Võrdluseks tavakonteineri puhul pääseb laadima ainult tagaustest. “Me mõtleme iga päev uusi lahendusi, mida meie kliendid vajavad, et nende töö oleks lihtsam ja majanduslikult odavam,” ütles Carthew.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.