• 23.11.10, 12:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Revolutsiooniline 40jalane plastikkonteiner

Austraalia juhtiv transpordivarustuse tootja SCF Grupp näitab Intermodaalne Euroopa 2010 messi raames oma “maailma esimest” transpordikonteinerit, mis on valmistatud plastikust.
40jalase külguksega konteiner on ainulaadne selle poolest, et selle plastist valmistatud uksed on kerged ja vastupidavad ning võimaldavad kerget juurdepääsu konteineri sisule. oviding easy access to the container, vahendab messi korraldaja.
SCF Grupi tegevjuht Richard Sykes nimetab uut konteinerit tööviljaks mille väljatöötamine on kestnud rohkem kui viis ja pool aastat. Sykesi sõnul on konteineri väljatöötamise juures töötanud suur hulk insenere ning konteiner on valmis saanud katse-ekistusmeetodil.
Konteineri disain on kogu maailmas ainulaadne ning on juba äratanud suurt tähelepanu ja huvi Austraalias, ütles Sykes. Nii Queenslandi rauteefirma kui ka Toll Grupp on ootusärevad, et saaksid plastist konteinereid kasutama hakata alternatiivina kaardinatega konteineritele, veelgi enam Toll juba töötab esimese prototüübiga, lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 Konteineri plastist uks kaalub ainult 28 kilogrammi, võrdluseks metallist konteineri uks kaalub umbes 140 kilogrammi. 
Vastupidiselt külgkardinaga konteinerile on plastik uks sama tugevusastmega nagu metallist seinaga konteiner, märkis Sykes.
SCF Gruppi tegevdirektori Lindsay Carthewi sõnul on uus konteiner ideaalne palletiseeritud vedude puhul kuna sellele on võimalik laadida kaupu terve konteineri külje ulatuses. Võrdluseks tavakonteineri puhul pääseb laadima ainult tagaustest. “Me mõtleme iga päev uusi lahendusi, mida meie kliendid vajavad, et nende töö oleks lihtsam ja majanduslikult odavam,” ütles Carthew.
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele